اسنپ در تولد ۱۰ سالگی خود از قابلیت «استوری» رونمایی کرد

۱۰ سال پیش، اسنپ در روزی از روزهای پاییز سفر خود را آغاز کرد و امروز به بخشی از زندگی روزمره میلیون‌ها نفر تبدیل شده است. هر مسیر، هر مسافر و هر راننده در این سال‌ها قصه‌ای ساختند که در خیابان‌ها و کوچه‌های پُر هیاهوی شهر به هم گره خوردند. همچنان، در روشنایی‌های شهر، نگاه اسنپ رو به آینده است؛ آینده‌ای که در آن فاصله‌ها کوتاه‌تر، سفرها آسان‌تر و زندگی‌‌ها بهتر خواهد شد.

رونمایی از قابلیت «استوری» در همراهی با کاربران سوپراپ

سوپراپ اسنپ در تولد ۱۰ سالگی خود با رونمایی از قابلیت «استوری» ۱۰ روز را به قدردانی از همراهی کاربرانش اختصاص می‌دهد. در این کمپین، کاربران می‌توانند با مرور رفتار کاربری یک سال گذشته خود و دریافت یک شخصیت اختصاصی در تجربه‌ای منحصربه‌فرد شرکت کنند. این کمپین با شعار «اسنپ یعنی همه‌مون با هم!» برگزار می‌شود و بر مفهوم همراهی و همبستگی کاربران طی سال‌های فعالیت این سوپراپلیکیشن تاکید می‌کند. تصویر اصلی کمپین از دو دست که به نشانه جشن به هم می‌زنند شکل می‌گیرد. این تصویر، با استعاره از ۱۰ انگشت دست، نمادی از ۱۰ سال فعالیت اسنپ و همراهی کاربرانش است.

همزمان با ۱۰ سالگی اسنپ، قابلیت جدید «استوری» برای اولین بار معرفی می‌شود و کاربران در استوری‌های داخل این سوپراپ شاهد داستان شخصی خود خواهند بود. طی ۱۰ روز کمپین، کاربران این امکان را دارند تا از طریق استوری‌های شخصی‌سازی‌شده فعالیت‌ها و رفتار کاربری خود را در طول یک سال گذشته مرور کنند. هر کاربر در پایان این تجربه، بر اساس عادات و میزان استفاده از سوپراپ، یک شخصیت اختصاصی دریافت خواهد کرد.

اسنپ در سالگرد تولدش جایزه‌های ویژه‌ای برای کاربران سوپراپ خود در نظر گرفته است و روزانه ۱۰ جایزه -شامل یک سال سفر رایگان با اسنپ به ارزش ۵۰ میلیون تومان- به قید قرعه به برندگان اهدا می‌شود. جایزه بزرگ این کمپین یک سفر به مالدیو برای دو نفر خواهد بود.

۱۰ جایزه در همراهی با ۱۰ کاربر راننده

همزمان با تولد خود برنامه‌ ویژه‌ای برای کاربران راننده‌اش تدارک دیده است. باشگاه رانندگان اسنپ به مناسبت ۱۰ ساله شدن این سوپراپ و به پاس قدردانی از اصلی‌ترین سرمایه‌هایش ۱۰ جایزه ۱۰ میلیون تومانی به قید قرعه به ۱۰ کاربر راننده اهدا خواهد کرد. کاربران راننده اسنپ می‌توانند اطلاعات مربوط به این قرعه‌کشی را از طریق کانال‌های ارتباطی باشگاه رانندگان دنبال کنند.

اسنپ در ۱۳۹۳ خورشیدی با اتکا به ذهن پویا و خلاق جوانان ایرانی متولد شد. در ۱۳۹۷ اپ اسنپ به سوپراپی جامع تبدیل شد تا بتواند پاسخگوی نیازهای متنوع کاربرانش -از سفارش آنلاین غذا و خرید آنلاین از سوپرمارکت و فروشگاه تا خدمات مربوط به سفر، دارو، درمان و بیمه- باشد. امروز سوپراپ اسنپ، با بیش از ۷۰ میلیون کاربر، تلاش می‌کند دسترس‌پذیری به خدمات روزمره را برای اقشار مختلف جامعه در گوشه و کنار کشور تسهیل کند.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.