حضور مدیرعامل بانک ملی ایران در سی و یکمین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در روز نخست این همایش مسئولان و اعضای تیم اقتصادی دولت، مدیران ارشد و اعضای هیات عامل بانک مرکزی، مدیران عامل بانک ها و صاحب نظران اقتصادی حضور داشتند که «محمدرضا فرزین» رئیس کل بانک مرکزی، «داود منظور» رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی پیرامون بحث ثبات مالی، بستر رشد اقتصادی پایدار، اصلاح قوانین و مقررات بانک مرکزی ، جدیدترین تحولات حوزه پولی، بانکی و ارزی و شاخصه های رشد اقتصاد کشور به سخنرانی پرداختند.

همچنین در سی و یکمین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی با هدف پوشش هر چه بیشتر محورهای اصلی و به منظور آشنایی حداکثری پژوهشگران و محققان با فرآیندها و عملیات اجرایی در بانک مرکزی و بسط دانش تجربی در حوزه پولی و بانکداری نشست های تحلیلی و کارگاه‌ های آموزشی  با دعوت از اساتید، مدیران و خبرگان هر موضوع برنامه‌ریزی شده است.

در این راستا دکترنجارزاده مدیرعامل و صمد عزیزنژاد عضوهیات مدیره بانک ملی ایران در دومین روز از این همایش در نشست های تحلیلی جداگانه ای به ترتیب با عنوان طراحی و آسیب شناسی ابزارهای تعهدی در تامین مالی بنگاه‌ها و زنجیره ارزش و ظرفیت ها و ملاحظات تنظیم گری و نظارت مطلوب با لحاظ بازنگری در مقررات مرجع پولی و بانکی حضور خواهند یافت و در این نشست های تخصصی هر یک به بیان دیدگاه ها و نظرات خود خواهند پرداخت.

گفتنی است در همه سال‌های برگزاری همایش سیاست‌های پولی و ارزی، همواره تلاش بانک مرکزی و پژوهشکده این بوده تا این رویداد بتواند در عرصه تصمیم‌سازی در حوزه پولی و بانکی کشور به نحو احسن ایفای نقش کند.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.