حمایت شرکت پرداخت الکترونیک سداد از رشته‌ رزمی ووشو

امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو کشور در حاشیه مراسم ‍اختتامیه لیگ برتر ووشو کشور گفت: حمایت شرکت پرداخت الکترونیک سداد از تیم ملی ووشو جوانان کشورمان نشان‌دهنده درک اهمیت و ضرورت ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه ورزش قهرمانی در سطح جوانان از سوی مدیران این شرکت است.

وی افزود: خوشبختانه در صحبت‌هایی که با جناب آقای کاشی مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد داشتم، نشانه‌های روشنی از اشراف ایشان بر بایستگی حمایت از ورزش قهرمانی در سطح جوانان و تیم‌های پایه به چشم می‌خورد و از این بابت بسیار خرسندم که در میان بنگاه‌های اقتصادی کشورمان، مدیران و مجموعه‌هایی وجود دارند که این‌چنین به ارتقای سطح کیفی تیم‌های ملی خصوصاً در رشته‌های رزمی که موجب تقویت روحیه جوانمردی در میان ورزشکاران جوان می‌شود، اهمیت می‌دهند.

دکتر محمدحسین کاشی مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد نیز که در میان اعضای تیم‌های حاضر در شانزدهمین دوره لیگ برتر ووشو مردان جام سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی حاضر شده بود، ضمن تقدیر از روحیه بالای جوانان ورزشکار گفت: ما در شرکت پرداخت الکترونیک سداد حمایت از ورزش قهرمانی را وظیفه خود می‌دانیم و در این راستا اولویت را به حمایت از رشته‌هایی می‌دهیم که از سوی دیگر مجموعه‌های اقتصادی کمتر موردتوجه قرار می‌گیرند.

گفتنی است پیش از این، تیم ملی ووشو کشورمان با حمایت «شرکت پرداخت الکترونیک سداد»، با کسب 13 مدال طلا، 5 نقره و 5 برنز قهرمان هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان جهان شد.

در این مسابقات که در شهر تانگرانگ اندونزی برگزار شد، ملی‌پوشان پسر و دختر ایران توانستند مقتدرانه مقام قهرمانی جوانان جهان را کسب کنند.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.