قیمت دلار از تتر جلو زد

قیمت دلار امروز بدون تغییر و با همان رقم روز گذشته، در کانال پایانی کریدور پنجم بازگشایی شد. روند رنج قیمت این اسکناس در حالی اتفاق افتاد که قیمت تتر در کانال ۵۸ هزار تومانی معامله می‌شود و از قیمت دلار جا مانده است.
شروع سرمایه گذاری

قیمت دلار امروز نوسان محدود ۱۰ تا ۵۰ تومانی دارد و در نیمه پایینی کانال نهم از کریدور پنجم در حال معامله است. روند رنج اسکناس آمریکایی در حالی در منطقه قیمتی مشخصی گرفتار شده که عرضه و تقاضا در تعادل قرار دارد.

باید گفت علاوه بر خواست سیاست‌گذار برای فریز قیمت دلار، معامله‌گران نیز چندان تمایلی به خرید و فروش ندارند. آن‌ها با توجه به انتخابات پیش رو روند بازار ارز را همچنان در محدوده‌ای کم‌نوسان پیش‌بینی می‌کنند و معتقدند دلار در کوتاه‌مدت درجا می‌زند.

 

حواله و اسکناس دلار همچنان صعودی است

گفتنی است قیمت درهم امروز به رقم ۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان رسیده و نسبت به روز گذشته ۸۰ تومان افزایش قیمت پیدا کرده است. قیمت تتر با کاهش ۳۵۰ تومانی روی رقم ۵۸ هزار و ۹۰۰ تومان در حال معامله است.

قیمت پوند انگلیس با کاهش محدود ۳۰ تومانی با قیمت ۷۵ هزار و ۲۸۰ تومانی در حال معامله است و یورو نیز روی رقم ۶۴ هزار و ۱۰۰ تومانی ایستاده و افت ۵۰ تومانی دارد.

شایان ذکر است اسکناس دلار امروز ۲۲۸ تومان افزایش پیدا کرد و با رقم ۴۵ هزار و ۵۰۸ تومانی عرضه شد؛ حواله دلار نیز با رشد ۱۶۶ تومانی با رقم ۴۲ هزار و ۴۹۱ تومانی عرضه شد.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.