قیمت سکه پارسیان امروز 28 فروردین 1402

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز  ، قیمت سکه پارسیان امروز دوشنبه 28 فروردین ۱۴۰۲ در انواع سوت با عیار ۷۵۰ را در جدول زیر مشاهده کنید.

سوت واحد اندازه گیری جرم طلا بوده و یک گرم =۱۰۰۰ میلی‌گرم = ۱۰۰۰ سوت است، لذا هر سوت برابر است با یک هزارم گرم.

سکه

قیمت طلا و انواع سکه در بازار

قیمت سکه امامی که صبح دیروز در کانال ۳۰ و ۳۱ میلیون تومانی نوسان داشت در آخرین معامله روز گذشته با قیمت ۳۱ میلیون و ۳۰۱ هزار تومان به کار خود پایان داد. این قطعه از سکه حبابی حدود هفت میلیون و ۱۱۰ هزار تومان دارد. روز گذشته سکه بهار آزادی در کف کانال ۲۸ میلیون تومانی بسته شد و کاهش قیمت ۹۱ هزار تومانی داشت. حباب این قطعه از سکه با کاهش قیمت آن همراه شد و کاهش ۲۵۳ هزار تومانی داشت. در حال حاضر حباب سکه بهار آزادی سه میلیون و ۷۹۴ هزار تومان است.

روز گذشته قیمت نیم سکه بدون تغییر و با همان قیمت روز گذشته معامله شد. این قطعه از سکه ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

دیروز ربع سکه و سکه گرمی هر کدام ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشتند. ربع سکه با قیمت ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان مبادله شد.قیمت سکه گرمی نیز به ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید. همچنین حباب این قطعات از سکه افزایش قیمت داشتند. حباب ربع سکه پنج میلیون و ۶۵۱ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز به سه میلیون و ۸۲۲ هزار تومان رسید.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.