قیمت همستر کوین اعلام شد ؛ همستر کامبت چند دلار ؟

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز ، امروز برنامه «همستر کامبت» اعلام کرد که اکنون کاربران این برنامه به بیش از ۱۰۰ میلیون نفر رسیده است و روزانه بیش از ۲۴ میلیون کاربر فعال مشغول بازی در این پلتفرم هستند.

همستر کامبت (Hamster Kombat) یک بازی تلگرامی است که در آن کاربران می‌توانند با ضربه زدن روی یک همستر مجازی، سکه‌های مجازی به دست آورند. این سکه‌ها را می‌توان با ارزهای دیجیتال واقعی مانند بیت‌کوین و اتریوم مبادله کرد.

همستر کامبت به عنوان یک بازی «Tap to Earn» یا «ضربه بزن و کسب درآمد» شناخته می‌شود، به این معنی که کاربران با انجام یک اقدام ساده، مانند ضربه زدن روی صفحه نمایش، می‌توانند پاداش دریافت کنند.

این بازی در مارس 2023 راه اندازی شد و به سرعت به محبوبیت بالایی رسید. بیش از 60 میلیون کاربر در این بازی ثبت نام کرده‌اند و 24 میلیون کاربر فعال روزانه دارد.

۱۱ میلیون همستر کوین میشود یک دلار یا به عبارتی حدود ۵۸ هزار تومان.

در کنار رشد چشمگیر این برنامه باید در نظر داشت تا زمانی که رمزارز همستر «وایت پیپر» یا همان سندی فنی و رسمی که اطلاعات، هدف و مسیر توسعه‌ محصول را مشخص می‌کند، ندارد و چشم‌انداز مشخصی برای پروژه همستر کامبت طراحی نشده، به این معنا که تعداد کل توکن‌ها مشخص نیست، بسیار محتمل است روش توزیع آن منصفانه نباشد.

در حال حاضر در سرتاسر جهان تنها ۷ صرافی به شکل محدود ارز همستر را در کنار سایر رمزارزها لیست کرده‌اند و به نظر می‌رسد کماکان راه طولانی تا خرید و فروش این ارز باقی مانده است.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.