مراسم‌رونمایی از دو جلد کتاب در صنعت ساختمان در محل سالن همایش های شرکت آرمان بتن راگا برگزار شد.

در نشست خبری، نویسندگان کتاب دکتر محمد کربلایی علی و مهندس مهدی عبدی بیان داشتند تالیف این دو کتاب مسیری روشن در انتقال تجربه و دانش به صنعت ساختمان است. محمد کربلایی علی عضو کمیته فنی انجمن صنفی بتن آماده ایران افزود: موفق شدیم طی این سال ها دو جلد کتاب را تالیف کنیم و بر حسب وظیفه تقدیم به جامعه بتن آماده کشور نماییم. عنوان کتاب اول سیستم مدیریت کیفیت در بتن آماده وعنوان کتاب دوم سه گام در بتن با موضوع مدیریت، کیفیت و رضایت است.

کربلایی علی گفت: در این کتاب سعی شده محتوایی روان قابل فهم و به نقل از اساتید و صاحب نظران جامعه بتنی ایران متنی جذاب و کارآمد داشته باشد. در ادامه کربلایی علی اذعان داشت: یکی از ویژگی های منحصر به فرد این کتاب این هست که متنی که برای محتوای این کتاب تدوین شده است مطابق با شرایط واقعی جامعه هدف یعنی جامعه و صنعت بتن آماده است.

وی گفت: ما با افتخار در مسیر توسعه و پیشرفت صنعت بتن آماده کشور گام برداشتیم و بی شک این راه ادامه دارد. مهدی عبدی نویسنده و پژوهشگر صنعت بتن آماده کشور بیان داشت: کتاب سه گام در بتن حاصل سالها تجربه و دانش عملی ما بوده که با توجه به شرایط موجود بهترین مسیر را به سمت ایده آل و مطلوب در کارخانجات بتن آماده معرفی می نماید،

این کتاب مشکلات کارخانجات بتن آماده را جمع آوری کرده و به شیوه علمی و قابل اجرا راه حل هایی را ارایه کرده است. در پایان عبدی افزود: ما معتقدیم این کتاب به مدیران کمک می کند تا استانداردهای موجود در زمینه های مدیریت، کیفیت و رضایتمندی را در تمام لایه های شرکت ایجاد نمایند.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.