منچسترسیتی و ناکامی در کسب برد طی 4 بازی پیاپی لیگ برتر پس از 6 سال

دیدار استون ویلا و منچسترسیتی در هفته 15 لیگ برتر انگلیس 2023/24 با برتری 1-0 استون ویلا به پایان رسید. سیتیزن ها یکی از بدترین عملکردهای دوران مربیگری پپ گواردیولا را به نمایش گذاشتند.

استون ویلا برای اولین بار از سال 2013 و بعد از 13 بازی پیاپی بدون برد مقابل منچسترسیتی در لیگ برتر (2 تساوی و 11 باخت) سرانجام این تیم را شکست داد. شاگردان گواردیولا روزهای خوبی را سپری نمی کنند و در 4 بازی اخیر خود در لیگ برتر موفق به کسب پیروزی نشده اند. (3 تساوی و 1 باخت) به عبارتی از آخرین پیروزی آنها در لیگ برتر بیش از یک ماه می گذرد. رکورد بیشترین بازی پیاپی بدون برد سیتیزن ها در لیگ برتر تحت هدایت گواردیولا همین 4 بازی است که برای دومین بار در دوران مربیگری این سرمربی اسپانیایی در سیتی اتفاق می افتد. آنها در سال 2017 نیز 4 بازی پیاپی در لیگ برتر را بدون برد سپری کردند.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.