نقش نگاره ها؛ نمایشگاه آثار «سعید محمودی ازناوه» گشایش یافت

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز دکتر امید یوسف زاده، طراح و مبتکر گالری آواد (دنتال گاری) در آیین گشایش این نمایشگاه که از تاریخ بیست و دوم تیر ماه سال جاری در تهران، خیابان پاسداران شمالی، ساختمان پزشکان نارنجستان برگزار گردید گفت: عکس های نمایش داده شده، حاصل کار هنری سعید محمودی ازناوی است که با دیدی نوگرایانه به هنر عکاسی، تابلوهای بدیعی را در گالری آواد (دنتال گاری) به نمایش گذاشته است.

یوسف زاده افزود: این نمایشگاه با هدف بازنمایی ظرایف نهفته در هنر عکاسی برگزار شده است و امید می رود با توجه به استقبال هنر دوستان در مراسم افتتاحیه، بر همین روال تا پایان مورد توجه علاقه مندان به هنر عکاسی قرار گیرد.

سعید محمودی ازناوه متولد ۱۳۴۶ در تهران و فارغ ‌التحصیل رشته‌ حفاظت و مرمت آثار تاریخی از مرکز آموزش عالی سازمان میراث فرهنگی در سال ۱۳۷۰ است. او نشان درجه یک فرهنگ و هنر (رشته عکاسی) را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران در سال ۱۳۸۷ دریافت کرده است.

محمودی برگزاری نمایشگاه های انفرادی در ایران، فرانسه، کره‌ی جنوبی، سنگاپور، انگلستان، ترکیه، اسپانیا، فنلاند، آلمان، بلاروس و سوریه را در کارنامه دارد. همچنین وی برگزیده‌ نهمین دو سالانه‌ عکس ایران و دیگر مسابقات عکاسی، داور دهمین دو سالانه عکس ایران و ده ها جشنواره‌ و مسابقه عکاسی بین‌المللی، ملی و منطقه‌ای بوده است.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.