ورزش برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ترویج شود

به گزارش پایگاه خبری اقتصادجوان نیوز ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی غروب شنبه در دیدار با رئیس فدراسیون تکواندوی کشور در دفتر خود بیان کرد: اینکه یک ورزشکار از سطوح پایین تمام مراحل را پشت سر می‌گذارد و به عالی‌ترین رده مدیریتی دست می‌یابد، امری ارزشمند است چراکه از مشکلات و مسائل مختلف به طور کامل اطلاع دارد.

وی افزود: تدوین برنامه‌های بلندمدت در کنار برنامه‌های کوتاه مدت برای شناسایی و هدایت استعدادهای برتر ورزشی، ضروری است.

امام جمعه سمنان گفت: متولیان امر ورزش باید میزان تأثیرگذاری اقدامات خود در پرورش استعدادهای ورزشی را ارزیابی کنند چرا که در برخی موارد علت اصلی موفقیت قهرمانان، تلاش و پشتکار خود ورزشکاران بوده است.

مطیعی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب از جوانان سه امر تهذیب، تحصیل و ورزش را مطالبه می‌کنند که این امر از اهمیت ورزش در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی حکایت دارد.

وی توسعه ورزش را یکی عوامل سلامت جامعه عنوان کرد و گفت: حضور جوانان در میادین ورزشی، از ورود این قشر به مسائل و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.