چهره‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۱ – نازنین ملایی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز فرزاد جوانمرد : نازنین ملایی را می‌توان نخستین زن قایقران رویینگ تاریخ ایران دانست که به این عنوان دست پیدا می‌کند. ملایی در حالی تاریخ‌سازی کرد که در پیست استاندارد تمرین نداشت. او در المپیک توکیو هم با کسب مقام یازدهمی توانست برای خود رکوردسازی کند.

<style>.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;}</style><div class="h_iframe-aparat_embed_frame"><span style="display: block;padding-top: 57%"></span><iframe src="https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/0bzAT/vt/frame"  allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true"></iframe></div>

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.