کولاک دانیال سهرابی با شکست قاطع قهرمان سابق جهان/ علیزاده هم به نیمه نهایی رسید

به گزارش اقتصاد جوان نیوز ، در ادامه رقابت‌های روز نخست کشتی فرنگی قهرمانی بازی های آسیایی در چین، دانیال سهرابی نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای امیدهای جهان ۲۰۲۲ در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل هانسو ریو دارنده ۲ مدال طلای جهان در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ از کره جنوبی به روی تشک رفت و در پایان در همان تایم نخست با امتیاز عالی ۹ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

سهرابی پیش از این در دور نخست مقابل یانگ جین رو از کره شمالی به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۲ به برتری رسید.

همچنین ناصر علیزاده نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای آسیا نیز در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل آنامامدوف از ترکمنستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۷ بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

علیزاده پیش از این در دور نخست مقابل آتابک عزیزبیک‌اف دارنده ۳ مدال نقره آسیا از قرقیزستان به میدان رفت و در پایان با نتیجه ۷ بر یک به برتری رسید.

میثم دلخانی در ۶۰ و امین کاویانی‌نژاد در ۷۷ کیلوگرم دو نماینده دیگر ایران در روز نخست این رقابت‌ها هستند که در دور نخست مقابل رقبای خود صاحب برتری شدند.

انتهای پیام

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.