آثار هنری برتر دانش آموزان در هفته امور تربیتی به نمایش گذاشته می شود

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز : عباس مهاجر مدیر کل فرهنگی، هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت نقش هنر در تربیت چند ساحتی دانش آموزان گفت: امروزه زبان هنر یکی از کارآمدترین شیوه ها در تربیت دانش آموزان است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه امسال در گردهمایی بزرگ روز امور تربیتی در هشتم اسفندماه، نمایشگاهی از آثار ارزنده هنری دانش آموزان هنرمند نیز برپا می شود، تصریح کرد: این آثار در حوزه هنرهای دستی و تجسمی از دانش آموزان منتخب سراسر کشور است که نشان از توانمندی داش آموزان در این حوزه را دارد.

مهاجر توجه به استعدادها و ظرفیت های دانش آموزان در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری را ضروری دانست و افزود: اگر توانمندی های فردی دانش آموزان به دقت شناخته شده است و در مسیر درست هدایت شود، یکی از بزرگترین اتفاقات در حوزه امورتربیتی رقم خواهد خورد.

وی با تاکید بر اینکه باید زمینه های رشد و توسعه دانش آموزان را در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری فراهم کنیم، خاطرنشان کرد: هفته امور تربیتی فرصت مناسبی است تا با بررسی عملکرد خود در این حوزه، با شناسایی نقاط مثبت و رفع چالش های موجود، مسیری روشن برای فرزندان این سرزمین ترسیم کنیم.

این مقام مسئول گفت: قرار دادن یکی از روزهای هفته امورتربیتی به فعالیت های حوزه اداره کل فرهنگی هنری از جمله اقدامات خوبی است که امسال به آن توجه شده است و می تواند چشم انداز خوبی در آینده داشته باشد.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.