آغاز به کار باشگاه مشتریان آروا: گامی نوین در جهت مشتری مداری

باشگاه مشتریان آروا گامی نوین در جهت کسب رضایت مندی بیشتر و ارائه خدمات بهینه مشتریان بوده که برای اولین بار در ایران به اجرا درآمده است.

شرکت توزیع ابزار آروا، به عنوان یکی از پیشگامان صنعت ابزارآلات در ایران، همواره بر آن بوده تا با ارائه محصولات باکیفیت و خدمات نوین، رضایت هر چه تمام‌تر مشتریان خود را جلب کند. در همین راستا، این شرکت اقدام به راه اندازی باشگاه مشتریان آروا کرده تا تجربه ای بی نظیر از خرید و استفاده از خدمات آروا را برای مشتریان خود و نیز سایر مصرف کنندگان مارک های دیگر ابزارآلات، رقم زند.

قابل ذکر است که گارانتی معتبر، شبکه گسترده خدمات پس از فروش، سرعت در ارائه خدمات، استفاده از قطعات یدکی اصل، ارائه خدمات توسط تکنسین های مجرب و مشاوره های رایگان، تنها بخشی از خدمات نوین و موثر شرکت توزیع ابزار آروا به مشتریان خود است. باشگاه مشتریان آروا، به عنوان مکملی برای ارائه خدمات هر چه بیشتر این شرکت، مزایای متعددی را به مشتریان آروا ارائه می دهد. اعضای این باشگاه می توانند از گارانتی بیشتر، تخفیفات شگفت انگیز، دسترسی به محصولات جدید، دریافت پیشنهادهای خاص و عرضه کالا به صورت رایگان بهره مند شوند.

معرفی باشگاه مشتریان آروا

آغاز به کار باشگاه مشتریان آروا: گامی نوین در جهت مشتری مداری

باشگاه مشتریان آروا، برنامه ای وفادارانه است که به منظور قدردانی از مشتریان آروا و تمامی صنعتگران ایران زمین و همچنین همه کسانی که در راستای ارتقای صنعت این مرز و بوم تلاش می کنند، با ارائه مزایای ویژه به آن ها طراحی شده است. شایان ذکر است این طرح برای اولین بار در ایران به حالت اجرایی درآمده و تنها بانی و مجری این ایده جدید و منحصر به فرد، شرکت توزیع ابزارآلات آروا است.

اعضای این باشگاه با عضویت در آن، از مزایای متعددی مانند افزایش طول مدت گارانتی محصول، تخفیفات شگفت انگیز، دسترسی آسان تر به محصولات جدید، دریافت پیشنهادهای خاص و عرضه کالا به صورت رایگان بهره مند خواهند شد. از طریق لینک زیر می توانید به باشگاه مشتریان آروا دسترسی داشته باشید و در آن ثبت نام کنید.

https://arvatools.com/arva-club/

مزایای عضویت در باشگاه مشتریان آروا

همانطور که بیان شد، یکی از مزایای اصلی عضویت در باشگاه مشتریان آروا، دریافت دو ماه گارانتی بیشتر برای محصولات ثبت شده است. این گارانتی سوای گارانتی اولیه محصول بوده و علاوه بر آنکه نشان دهنده تعهد شرکت آروا به کیفیت بالای محصولات خود و انطباقشان با استانداردهای جهانی است، استفاده از ابزارآلات را آروا برای مصرف کنندگانش سهل تر و مطمئن تر می کند. علاوه بر این، اعضای باشگاه مشتریان آروا از تخفیف های ویژه هنگام خرید محصولات آروا بهره مند می شوند. این تخفیف ها در مناسبت های مختلف، از جمله عید نوروز، یلدا و… بوده که به طور دوره ای ارائه می شوند.

اعضای باشگاه مشتریان آروا، پیش از سایرین از محصولات جدید آروا مطلع شده و امکان خرید آن ها را با شرایط ویژه خواهند داشت. این مزیت، به مشتریان امکان می دهد که از جدیدترین فناوری ها و ابزارآلات موجود در بازار بهره مند شوند و در رقابت با همکاران خود، از آنها پیشی گیرند. باشگاه مشتریان آروا با ارائه پیشنهاداتی ویژه و خاص، به مشتریان در انتخاب بهترین ابزار برای رفع نیازهایشان کمک می کند. این پیشنهادها شامل تخفیف های منحصر به فرد، اهدای هدایای نقدی و غیرنقدی و خدمات پس از فروش عالی و متفاوت می شود.

در باشگاه مشتریان آروا، با جمع آوری امتیاز، می توانید از جوایز و هدایای متنوع، مثل ابزارآلات رایگان بهره مند شوید. این امتیازها از طریق خرید محصولات آروا، شرکت در مسابقات و نظرخواهی ها و انجام فعالیت های مختلف در باشگاه به دست می آیند.

نحوه عضویت در باشگاه مشتریان آروا

قابل ذکر است که شرکت توزیع ابزار آروا با تمهیداتی که ارائه داده، عضویت در این باشگاه را تسهیل کرده است؛ به گونه ای که هر یک افراد به مدد اندکی آشنایی با تکنولوژی می تواند در این باشگاه عضو شده و از مزایای آن بهره مند شود. فرایند عضویت در این باشگاه بر اساس آنچه که شرکت آروا در وبسایت رسمی خود اعلام کرده، به شرح زیر است:

  1. به وب سایت آروا به آدرس https://arvatools.com/ مراجعه کنید.
  2. به منوی این سایت به بخش باشگاه مشتریان بروید.
  3. در فرم عضویت، اطلاعات خود را وارد کنید.
  4. پس از تأیید عضویت، عضوی از جامعه باشگاه مشتریان آروا شوید.

باشگاه مشتریان آروا در مدت کوتاهی پس از راه اندازی، به عنوان یکی از برنامه های موفق مبتنی بر مشتری مداری در ایران شناخته شده است. این باشگاه با ارائه مزایای متعدد و متنوع به مشتریان، می تواند رضایت هر چه بیشتر آن ها را جلب کرده و موجب افزایش وفاداری ایشان به برند آروا شود. پیش بینی می شود مشتریان آروا از این طرح استقبال چشمگیری کنند.

شرکت توزیع ابزار آروا در سال 1380 با هدف ارائه خدمات نوین در زمینه توزیع ابزارآلات تأسیس شد. این شرکت در طول سال ها فعالیت خود، با ارائه محصولات باکیفیت و جلب رضایت مشتریان، به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های ایران در این زمینه شناخته شده است. گفتنی است شرکت توزیع ابزار آروا در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، فعالیت های مختلفی که شامل حمایت از آموزش فنی و حرفه ای، کارآفرینی و اشتغال زایی، و نیز حفظ محیط زیست است، انجام می دهد.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.