آواتارهای متا با لباس‌ و موهای جدید! / زاکربرگ دست از سر متاورس برنمی‌دارد

به گزارش اقتصاد جوان نیوز متا اعلام کرد که قرار است فرم‌های جدید بدن، بافت‌های بهبودیافته مو و لباس‌های جدید را به آواتارهای خود اضافه کند. همچنین این شرکت گفت که قصد دارد بیش از یک میلیارد آواتار به پلتفرم‌هایش بیفزاید. از این پس، کاربران می‌توانند از میان طیف وسیع‌تری از گزینه‌های مختلف، آواتار خود را بسازند.

متا گفته است که درحال به‌روزرسانی برخی گزینه‌هایی است که می‌توانند به متمایزکردن آواتارها کمک کنند. اگرچه پیش از این متا به کاربران خود این امکان را داده بود تا نوع بدن آواتار خود را انتخاب کنند اما به گفته این شرکت، همه گزینه‌های قبلی کاملا مشابه بودند و به همین دلیل است که گزینه‌های جدید در راه‌ هستند. علاوه بر این، متا نحوه ظاهرشدن مو، لباس و چشم‌های آواتار در استیکرها، عکس‌های نمایه، عکس‌های جلد و سایر موارد را نیز مورد بازبینی قرار داده است.

متا در یک پست وبلاگی به مخاطبان گفته است: ما جزئیات و واقع‌گرایی بیشتری را هم به مو و هم به لباس‌ها اضافه کرده‌ایم. همچنین مدل نورپردازی خود را بهینه‌سازی کرده‌ایم تا کمی درخشش انعکاسی به چشم‌های شما اضافه کنیم تا شخصیت شما سرزنده‌تر به نظر برسد.

همکاری متا با پوما برای لباس‌های جدید

طبق گزارش‌ها، متا همچنین با شرکت پوما همکاری کرده تا هفت مدل لباس جدید را به فروشگاه آواتارها اضافه کند. فروشگاهی که در سال گذشته راه‌اندازی شد و به شما این امکان را می‌دهد تا برای آواتارهای خود لباس‌های دیجیتالی انتخاب کنید.

این شرکت برای اولین‌بار آواتارها را در سال 2022به منظور رقابت با بیتموجی‌های اسنپ‌چت معرفی کرد و از آن روز تا الان به‌طور مرتب آن‌ها را به‌روز می‌کند.

متا درحالی از گزینه‌های جدید خود رونمایی می‌کند که اخیرا «Horizon Worlds» را برای کاربران نوجوان ایالات متحده و کانادا فعال کرده است. این اقدام درحالی صورت گرفته که قانونگذاران و فعالان حقوق کودکان از متا خواسته بودند که از بازکردن این پلتفرم برای کاربران جوان خودداری کند.

علبرغم سرمایه‌گذاری‌های بزرگ در متاورس، مارک زاکربرگ مدیرعامل این کمپانی به سرمایه‌گذاران گفت که او به سمت توسعه هوش مصنوعی به صورت مجزا نمی‌رود، بلکه آن را فناوری می‌داند که همگام با متاورس پیش می‌رود.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.