آینده تجارت آنلاین در دست رمزارزهاست؟

بیت کوین روز گذشته در محدوده ۱۷۱۰۰.۸۴ دلار تا ۱۷۲۱۶.۸۳ دلار معامله شد که نشان دهنده نوسانات نسبتاً کم در ۲۴ ساعت گذشته است. حجم معاملات ۴۰.۱ درصد کاهش یافته است و در مجموع به ۱۳.۷۹ میلیارد دلار رسیده است، در حالی که ارزش کل بازار حدود ۳۳۰.۷ میلیون دلار تخمین زده شده‌است.

در بازه زمانی روزانه، تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین نشان می دهد که روند پایداری هنوز در نمودارهای ساعتی شکل نگرفته است. نمودارهای روزانه یک سوگیری خفیف صعودی را نشان می‌دهند. حجم معاملات بالا همراه با نتیجه مناسب می تواند جدول را برای گاوها تغییر دهد.

قیمت بیت کوین از ۲۱ نوامبر تا کنون سه نقطه از پایین ترین و بالاترین سطح را ایجاد کرده است. اتصال این نقاط نوسان با استفاده از خطوط روند یک کانال موازی صعودی را نشان می دهد؛ در این مدت افزایش فشار خرید که قیمت بیت کوین را به سمت بالای ۱۷۴۳۳ دلار سوق دهد، بسیار مهم خواهد بود. اگر این حرکت نتواند بالاتر از سطح گفته شده ادامه پیدا کند و به زیر آن سر بخورد، نشانه روند نزولی خواهد بود. در چنین حالتی، قیمت بیت کوین احتمالاً مجدد به سطح ۱۶۵۰۲ دلار خواهد رسید که نشان دهنده افت ۵.۳۶ درصدی از محدوده بالاتر است.

آینده تجارت آنلاین در دست ارزهای دیجیتال است؟

با وجود روزهای سر در بازار ارزهای دیجیتال و افت‌های پی‌درپی، تحلیلگران بر این باورند که ارزهای دیجیتال آینده را در دست خواهند داشت و برای این ادعا استدلال‌هایی را مطرح می‌کنند؛ ارزهای دیجیتال، مانند بیت کوین و لایت کوین، مدتی است که وجود داشته اند، اما به عنوان نوعی پرداخت آنلاین، روز به روز محبوب تر می شوند. بسیاری از مردم بر این باورند که ارزهای دیجیتال آینده تجارت آنلاین هستند، دلایل متعددی پشت این ادعا است که می تواند درست باشد.

یکی از دلایل این است که ارزهای دیجیتال جهانی هستند، به این معنی که اغلب می توان از آنها در هر نقطه از جهان استفاده کرد. این ویژگی ارزهای دیجیتال را برای معاملات آنلاین عالی می کند، زیرا نیازی به نگرانی در مورد تبدیل ارز یا نرخ مبادله نیست. ارزهای دیجیتال نیز به لطف الگوریتم های رمزنگاری خود بسیار امن هستند و این باعث می شود تا گزینه خوبی برای تراکنش های آنلاین باشند. فقدان قدرت مرکزی به این معنی است که هیچ کس کنترلی بر ارز دیجیتال ندارد، بنابراین شما هرگز نباید نگران کلاهبرداری باشید. تنها چیزی که واقعاً باید نگران آن باشید این است که مطمئن شوید کیف پول ارز دیجیتال شما ایمن و پشتیبان‌گیری شده است.

یکی دیگر از مزایای ارزهای دیجیتال سرعت تراکنش است. تراکنش‌ها با استفاده از ارز دیجیتال بسیار سریع‌تر از روش‌های سنتی مانند کارت‌های اعتباری یا حواله‌های بانکی هستند و این ویژگی ارزهای دیجیتال را برای تراکنش‌های آنلاین ایده‌آل می‌کند. تراکنش ها نیز عموما رایگان یا بسیار کم هزینه هستند، بنابراین لازم نیست نگران پرداخت هزینه های بالا باشید. سرعت تراکنش‌های ارز دیجیتال نیز آن را برای حراج‌ها و بازارهای آنلاین عالی می‌کند، زیرا پرداخت‌ها را می‌توان تقریباً آنی انجام داد.

دلیل دیگری که چرا ارزهای دیجیتال می توانند آینده تجارت آنلاین باشند این است که روز به روز به جریان اصلی تبدیل می شوند. تجار بیشتری شروع به پذیرش بیت کوین و لایت کوین به عنوان پرداخت کرده اند و مطمئناً این تعداد در سال های آینده افزایش خواهد یافت. استفاده از ارزهای دیجیتال نیز آسان‌تر می‌شود و کیف‌پول‌ها و صرافی‌های بیشتری مدام ظاهر می‌شوند. در حالی که ارزهای رمزپایه هنوز یک مفهوم نسبتاً جدید هستند، اما بیشتر و بیشتر مورد پذیرش عموم قرار می گیرند، بنابراین طبیعی است که استفاده از آنها در تجارت آنلاین رشد کند و به طور کلی، به نظر می رسد که ارزهای دیجیتال پتانسیل زیادی در تجارت آنلاین دارند. هر روز بر محبوبیت آنها افزوده می شود.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.