اتریوم پیش از ارتقاء شانگهای صعود می‌کند؟

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز اتریوم، دومین رمزارز محبوب بازار کریپتو، ارتقاء شبکه مهمی را در پیش دارد. طبق روال به‌روزرسانی‌های پیشین، کاربران از اتریوم انتظار رشد دارند؛ زیرا اضافه شدن ویژگی‌‌‌ها و ارتقاء آن‌ها همواره نقش کلیدی در کاربرد رمزارزها و کیفیت انجام معاملات و تراکنش‌ها دارد. از سوی دیگر، به‌روزرسانی‌های اساسی بخشی جداناپذیر از شبکه اتریوم هستند.

تغییرات قیمتی اخیر اتریوم

درماه گذشته، قیمت اتریوم  رشد 12 درصدی را تجربه کرد. این رقم با توجه به رشد 22 درصدی بیت‌کوین چندان جالب به نظر نمی‌رسد. اما در این هفته، قیمت اتریوم 4 درصد افزایش یافت که نسبت به رشد یک درصدی بیت‌کوین در مدت مشابه می‌تواند خبر از شروع روند صعودی دهد. البته روندی که باید زودتر و پرقدرت‌تر آغاز می‌شد. چرا که سال گذشته در هفته منتهی به ارتقاء قبلی این شبکه، موجب رشد 70 درصدی قیمت اتریوم شد.

Ethereum Shanghai UP

ارتقاء پیش روی اتریوم چیست و به چه منظور انجام می‌شود؟

ارتقاء (شانگهای) اتریوم در تاریخ 12 آوریل انجام خواهد شد. به تازگی این به روزرسانی را (شاپلا) نیز می‌نامند. هدف از اقدام مذکور، تقویت مکانیزم (اجماع اثبات سهام) است. این فناوری در آخرین رویداد اتریوم موسوم به (ادغام) در ماه سپتامبر جایگزین پروتکل اثبات کار شد. دلیل مهاجرت اتریوم به فناوری جدید، ارائه امکان نقدینگی بیشتر برای کاربران اتریوم ذکر شده است.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.