اتهام بزرگ عربستان به والیبال ایران/ صغرسن تیم ملی جوانان!

به گزارش اقتصاد جوان نیوز و به نقل از سایت عربی کوره، تیم ملی والیبال جوانان عربستان در رقابت های آسیا با نتیجه سه بر صفر برابر ایران شکست خورد. رئیس کاروان تیم ملی جوانان والیبال عربستان بعد از شکست برابر ایران در این رقابت‌ها، ایران را به استفاده از بازیکنان با سن و سال غیرقانونی متهم کرد.

باسم مننقل گفت: مشکل بزرگی در رابطه با سن و سال بازیکنان وجود داشت. معلوم بود که بعضی از بازیکنان ایران تقریبا ۳۰ سال سن داشتند. من با ناظر بازی در این زمینه صحبت کردم و او به من اعلام کرد که با رئیس کمیته مسابقات صحبت کنم و شکایت خود را تقدیم بالاترین نهاد کنم تا عدالت اجرا شود.

او ادامه داد: نباید تنها به مدارکی که تیم‌ها ارائه می‌دهند اعتماد شود. آزمایش‌های وجود دارد که در دو ساعت نتیجه را اعلام می‌کند. باید از این آزمایش ها گرفته شود چرا که ایران سابقه چنین تخلفاتی را دارد. کشورهای زیادی مثل اسپانیا و مراکش درباره نقض قانون توسط ایران در رابطه با سن و سال بازیکنان شکایت کرده‌اند. ما به خود اطمینان داریم و اصلا سکوت نخواهیم کرد. در حال ارائه مستندات لازم برای ارائه شکایت خود هستیم.

انتهای پیام

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.