اجرای سند تحول قضایی، گامی در جهت عدالت قضایی

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز ، رهبر معظم انقلاب به رسم و روال معمول در هفته قوه قضائیه با رئیس عدلیه، مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی دیدار دارند و در این نشست­ها نقشه راه یکساله فعالیت­ها و اقدامات قضایی با رهنمودهای معظم­له روشن می­شود.

حضرت آیت ­الله خامنه ­ای، قوه قضائیه را رکنی مهم و تاثیرگذار در مسائل کشور خواندند و تاکید موکد بر اجرای سند تحول قضایی دارند سند تحول تهیه شده در دوره مدیریت قبل را مترتبترین اسناد تحول دانستند و افزودند به این سند باید عمل و براساس آن شخصیت­سازی و کادرسازی شود.

رهبر انقلاب، عمل به سند تحول را باعث جلوگیری از انفعال در مقابل مخالفت­ها دانستند و افزودند: رئیس قوه قضائیه، مقید به عمل به سند است اما در سطوح دیگر یعنی همه قضات، کارکنان و مدیران نیز باید این کار باقوت دنبال شود.

در همین راستا و براساس تاکید موکد بر اجرای سند تحول قضایی آیت ­الله محسنی اژه­ ای که همواره جوان­گرایی مسئولان را مهم دانسته­ اند طی حکمی حجت ­الاسلام­ والمسلمین دکتر محسن ابراهیمی را به این مهم برگزیده­ اند.

این روحانی جوان در دستگاه قضا تجربه ریاست امور فرهنگی قوه قضائیه و از سوی دیگر معاونت مشاوران خانواده در مرکز وکلا و کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه را دارا میباشد و به تازگی مسئولیت مهم اجرا و پیگیری سند تحول قضایی را عهده­ دار شده است.

سند تحول قضایی به امضاء مقام معظم رهبری رسیده است.

حجت­الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی طی حکمی به عضویت ستاد و رئیس مرکز پیگیری اجرای سند تحول قضایی منصوب شده که حکم صادره از سوی رئیس عدلیه آمده است.

حجت­الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی

باتوجه به پیشنهاد معاون محترم راهبردی و باعنایت به مراتب تعهد و تجارب مفید جنابعالی و به منظور پیگیری دقیق اجرای ” سند تحول قضایی” به موجب این ابلاغ به عنوان عضو ستاد و رئیس ” مرکز پیگیری اجرای سند تحول قضایی” منصوب می­شوید.

تا با همکاری اعضای ستاد و نیز مساعدت همکاران در قوه قضائیه و صاحب نظران، اجرای ماموریت­ها و رفع چالش­ها را با اهتمام ویژه پیگیری نمائید.

دوام توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال خواهانم.

غلامحسین محسنی اژه­ای

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.