اجرای طرح کشوری «پیوند مسجد، مدرسه و منزل» در ۳ هزار مدرسه

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوزفاطمه مکتبی : میکائیل باقری مدیرکل قرآن، عترت و نماز با اشاره به برگزاری اجلاس نماز استانی در استان ایلام اظهار کرد: لازم است از همکاری های دستگاه های مختلف استان به ویژه استاندار و نماینده معزز ولی فقیه همچنین امام جمعه ایلام تقدیر و تشکر کنم زیرا همکاری خوبی را در حوزه نماز مدارس داشته اند. 

وی از اهدای لوح تقدیری از سوی وزیر آموزش و پرورش به استاندار ایلام و نماینده ولی فقیه استان خبر داد و گفت: با اهدای این لوح که از طرف وزیر آموزش و پرورش به افراد اهدا شد، از همکاری های آنان تجلیل به عمل آمد.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز از آموزش و پرورش همچنین از تجلیل استان ایلام به عنوان دستگاه برتر در حوزه نماز خبر داد و بیان کرد: لازم است از همکاری تمام دستگاه ها در آموزش و پرورش به دلیل همکاری در حوزه نماز در مدارس تشکر کنم.

باقری در این برنامه درخواست کرد به ترویج نمازخوانی در مدارس و اجرای طرح پیوند مسجد، مدرسه و منزل که طرح ملی کشوری است و در ۳ هزار مدرسه در حال اجرا است، کمک شود.

وی همچنین بر حضور کارکنان دستگاه های مختلف در نماز جماعت مدارس برای تشویق دانش آموزان به نماز و رونق بخشیدن و کیفیت بخشی به نماز در مدارس تاکید و اظهار امیدواری کرد با این اقدامات گامی در جهت تقویت نماز در مدارس و نهادینه سازی اقامه نماز در وجود دانش آموزان برداریم.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.