اشک هازارد در رختکن

به گزارش اقتصاد جوان و به نقل از بی ان اسپورت، رئال مادرید در هفته دوم رقابت‌های لالیگا در خانه سلتاویگو به میدان رفت و توانست با نتیجه چهار بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

داور برای رئال مادرید در دقیقه ۸۵ دومین پنالتی را اعلام کرد و این بار کریم بنزما پنالتی‌زن نخست رئالی‌ها به هازارد اجازه داد تا پشت ضربه پنالتی قرار گیرد اما این بازیکن بلژیکی از روی نقطه پنالتی هم نتوانست برای رئال گلزنی کند تا روزهای تلخش با تیم ادامه داشته باشد.

طبق اعلام خبرنگار بی ان اسپورت هازارد از پنالتی خراب‌شده بسیار ناراحت بود تا جایی‌ که اشک او در رختکن درآمد و هم‌تیمی‌هایش به او دلداری دادند. هازارد در چلسی یک فوق ستاره بود اما در رئال مادرید عملکرد ناامیدکننده‌ای از خود نشان داده است. او گرانترین خرید تاریخ باشگاه رئال مادرید است اما در دو فصل حضورش نتوانسه انتظارات را برآورده کند و به نظر می رسد که روزهای تلخ او در فصل جاری هم ادامه دارد.

انتهای پیام

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.