افتتاح بزرگترین مجموعه ورزشی آموزش و پرورش کشور در استان اردبیل

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان ، کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در آیین افتتاح بزرگترین مجموعه ورزشی آموزش و پرورش کشور گفت: طی دوره خدمت دولت سیزدهم ۲۶ باب فضای ورزشی مجهز به چمن مصنوعی با صرف ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در مناطق مختلف استان احداث شده و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

وی از خرید چمن مصنوعی برای ۱۵ باب فضای ورزشی دیگر در استان خبر داد و افزود: در مدت ۲ سال گذشته ۲۳ باب کلاس درس تربیت بدنی نیز با صرف ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در سطح استان دایر، تجهیز و فعال شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: در مدت دو سال گذشته، پنج باب سالن ورزشی نیمه کاره آموزش و پرورش استان با صرف ۷۰ میلیارد ریال و هشت باب سالن چند منظوره ورزشی با صرف ۴۰۰ میلیارد ریال تکمیل شده و به بهره برداری رسید.

صفری توسعه اتاق تربیت بدنی و بهداشت را از امور مورد توجه سازمان تعلیم و تربیت استان اعلام کرد و گفت: در این زمینه ۲۵ اتاق سلامت با صرف سه میلیارد ریال طی ۲ سال گذشته تجهیز و به بهره برداری رسید.

وی تجهیز و تعمیر پنج باب سالن ورزشی با صرف ۵۰ میلیارد ریال اعتبار و نیز میزبانی از المپیاد ورزشی کشوری به همراه کسب ۱۵ عنوان قهرمانی کشوری را از جمله دستاوردهای جامعه ورزش آموزش و پرورش استان اردبیل در یک سال گذشته ذکر کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: تا دو سال پیش سرانه فضای ورزش دانش آموزی استان اردبیل ۲۰ سانتیمتر مربع بود که با اقدامات انجام شده، مجموع سرانه ورزشی استان هم اکنون به ۵۲ سانتی متر مربع رسیده و تلاش در این عرصه همچنان ادامه دارد.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.