افزایش سهم از مبلغ تراکنش‌ها و تثبیت جایگاه سوم پرداخت الکترونیک سداد در شهریور 1401

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز به نقل از روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد، مبلغ تراکنش‌های پذیرش شده روی کارتخوان‌ها و ابزار پذیرش اینترنتی سداد درشهریور ماه به ترتیب 0.45 و 1.7 درصد افزایش داشته است. سداد موفق شد با این افزایش همچنان رتبه سوم بیشترین سهم از مبلغ تراکنش‌ها را معادل با 12.69 درصد حفظ کند.

تثبیت جایگاه سوم پرداخت الکترونیک سداد

بر اساس گزارش اقتصادی شاپرک، سهم پرداخت الکترونیک سداد از تعداد تراکنش‌های ابزار پذیرش اینترنتی هم با 1.45 درصد افزایش نسبت به مرداد ماه به 9.35 درصد رسید و به این ترتیب رتبه دوم در افزایش این رسته از تراکنش‌ها نیز به سداد رسید.

بررسی مقایسه‌ای آمارهای شاپرک در مرداد و شهریور 1401 نشان می‌دهد سهم شرکت سداد از مبلغ تراکنش‌های خرید و پرداخت قبض و خرید شارژ نیز به ترتیب 0.6 درصد و 1.48 درصد افزایش داشته است. پرداخت الکترونیک سداد همچنین در سهم از کارتخوان‌های تراکنش‌دار شاهد رشد بود. پیشن‌بینی می‌شود روند صعودی سداد در ماه‌های آینده نیز با اجرای طرح پذیرنده ملی که با همکاری بانک ملی به صورت گسترده از ابتدای آبان ماه کلید می‌خورد، ادامه داشته باشد.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.