انعقاد تفاهم نامه بانک توسعه تعاون و سازمان نظام پزشکی

محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون در جلسه انعقاد تفاهم نامه اظهار داشت: بخش درمان و پزشکی از اقشار و اصناف مهم و خوش نام در اقتصاد کشور محسوب می شوند که از جایگاهی خاص در میان مشتریان و جامعه هدف نظام بانکی برخوردار هستند.

وی افزود: حمایت بانک از جامعه پزشکی و فراهم سازی شرایط مناسب برای تهیه تجهیزات و ابزار آلات پزشکی و تهیه و بهسازی محل فعالیت می تواند موجبات تسهیل فرآیند درمان ، ارتقای سطح خدمات پزشکی و افزایش سطح اجتماعی و اقتصادی مناطق را فراهم آورد.

شیخ حسینی خاطر نشان کرد: طی سه ماه اخیر جلسات و نشست هایی میان بانک و سازمان نظام پزشکی برگزار گردید و هدف بر این است که در نتیجه تفاهم میان طرفین، حداکثر سازی رضایت جامعه پزشکی و عموم جامعه محقق شود.

سرپرست بانک توسعه تعاون تاکید کرد: حوزه سلامت از حوزه های سربلند کشور است و مجموعه نظام پزشکی از سرمایه های عظیم کشور محسوب می شوند و تقویت زیرساخت های حوزه سلامت می تواند گام مهمی برای ارتقای سطح رفاهی عموم جامعه تلقی شود.

سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: طی سه دهه اخیر جامعه پزشکی و درمان در بخش تعاون نیز حضور موثری داشته اند و بسیاری از کلینیک ها، مراکز جراحی و درمان و فعالین پزشکی با تکیه بر الگوی تعاون، فعالیت های خود را گسترش داده اند.

محمد رییس زاده رییس سازمان نظام پزشکی کشور گفت: تقویت زیرساخت های حوزه سلامت، گردشگری سلامت و صدور تکنولوژی از جمله اهدافی است که در راهبردهای بخش درمان و پزشکی کشور مطرح است و اجرای این تفاهم نامه می تواند در دستیابی به اهداف فوق اثرگذار باشد.

گفتنی است در پی انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و سازمان نظام پزشکی مقرر است بر اساس ایجاد میانگین سازمان، تسهیلاتی به معرفی شدگان برای خرید تجهیزات پزشکی، تعمیر و بهسازی محل فعالیت، خرید دفتر محل فعالیت و یا ودیعه اجاره محل فعالیت به گروه های هدف از جمله پزشکان فوق تخصص، متخصص و عمومی، دندانپزشکان عمومی و متخصص، آزمایشگاه ها، داروخانه ها، کلینیک ها و مراکز تصویربرداری پرداخت می گردد.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.