بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور از ورود سامانه بارشی جدید طی سه‌شنبه (۱۰ بهمن‌ماه) خبر داد.

 امروز (۷ بهمن‌ماه) در نیمه غربی کشور،، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس و ارتفاعات و دامنه‌های البرز غربی، برخی مناطق جنوبی کشور و استان‌های واقع در شمال شرق و شرق کشور و سواحل غربی دریای خزر سامانه بارشی فعال خواهد بود. 

وی اضافه کرد: یکشنبه (۸ بهمن‌ماه) بارش در شمال غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی کاهش می‌یابد و در سواحل دریای خزر و شمال شرق با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت همچنین در این روز در جنوب استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان بارش پراکنده رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: دوشنبه (۹ بهمن‌ماه) در استان‌های ساحلی دریای خزر و شمال غرب بارش رخ خواهد داد و در سایر مناطق کشور جوی نسبتا پایدار پیش بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان سه شنبه (۱۰ بهمن‌ماه) با ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور، بارش در غرب شمال غرب و سواحل ادامه خواهد داشت. چهارشنبه (۱۱ بهمن‌ماه) ضمن تقویت سامانه بارشی در غرب به مناطقی از مرکز و دامنه‌ها و ارتفاعات البرز و زاگرس نیز کشیده خواهد شد.

وی اضافه کرد: امروز در مرکز، شرق، جنوب شرق و شمال غرب و یکشنبه در مرکز شرق و شمال شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و چهارشنبه در مناطق مرکزی کشور افزایش سرعت باد، گاهی وزش باد شدید و خیزش گردوخاک رخ خواهد داد.ب

ه گفته ضیاییان یکشنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و طی روزهای یکشنبه تا سه شنبه دریای خزر مواج خواهد شد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۸ بهمن ‌ماه) نیمه ابری، در صبح بارش پراکنده، به‌تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد و طی ‌ (۹ بهمن ماه) صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی فردا و پس فردا بعد عباس با دمای ۲۴ و ۲۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۵- و ۱۰- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

انتهای پیام

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.