بازدید عضو هیات مدیره و معاون منابع انسانی از اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمود شایان در این بازدید ضمن تبریک فرا رسیدن روز روابط عمومی، گفت: روابط عمومی، ویترین بانک ملی ایران است و نقش بسیار مهمی در ارتباط موثر میان بانک و عموم جامعه دارد.

وی ضمن تاکید بر نقش نیروی انسانی در رسیدن به اهداف عالیه بانک، بیان کرد: بدنه کارشناسی قوی و با تجریه از مزیت های روابط عمومی بانک است و این تجربه با مجهز شدن به دانش روابط عمومی روز جهان، یک جهش مهم را در عملکرد این بخش رقم می زند.

حسن کاظمی نیز در این دیدار روابط عمومی را چشم و چراغ بانک خواند و لازمه موفقیت بانک در عرصه های مختلف را عملکرد مطلوب روابط عمومی در انعکاس برنامه و خدمات آن به مشتریان دانست.

در این بازدید، عضو هیات مدیره و معاون منابع انسانی ضمن دیدار با کارکنان این اداره از نظرات و دیدگاه های آنها در رابطه با مسائل مختلف بانک آگاه شدند.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.