بانک سپه بستر لازم برای رشد اقتصاد دانش بنیان را فراهم می کند

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان  به نقل از روابط عمومی بانک سپه، آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در مراسم افتتاح اولین کارخانه هوشمندسازی و نوآوری کشور، ضمن خیرمقدم خدمت دکتر دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و همه حاضران در مراسم، اظهار داشت: این اتفاق برای بانک سپه بسیار مهم، ضروری و کاربردی است و ایجاد چنین فضاهایی در راستای برنامه تحول راهبردی بانک سپه قرار دارد.

وی تصریح کرد: فضایی که ایجاد شده برای جوانان عزیز ما از هر قشری که هستند برای هم‌افزایی دانش و توانمندی در جهت اقتصاد دانش‌بنیان و دیجیتال در کشور است.

دکتر ابراهیمی با بیان اینکه بانک سپه قرار است در آینده به‌عنوان اولین و بزرگ‌ترین بانک دیجیتال کشور، مردم پایه و در تراز انقلاب اسلامی بیش از پیش خدمت‌رسانی کند، گفت: لازمه حضور بانک سپه در تراز انقلاب اسلامی بودن آن، حضور و مشارکت همه‌جانبه بانک سپه در حوزه اقتصاد دیجیتال، اقتصاد دانش‌بنیان، کمک به مردم و کمک به جوانان برای رشد و شکوفایی استعدادهای آنهاست.

مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به دلیل ضرورت و اهمیت ورود به این عرصه‌ها شعار امسال را تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین نام‌گذاری کردند، افزود: بر همه کسانی که کاری را می‌توانند انجام دهند واجب و لازم است که در این عرصه قدم بردارند.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.