بانک صادرات ایران به چند نفر وام بدون ضامن پرداخت کرد؟

این بانک به منظور تسهیل پرداخت وام‌های خرد از سال ١٤٠٠ تا نیمه مهرماه سال جاری ١٥٥ هزار و٣٨٠ فقره به ارزش بالغ بر ٣٤ هزار و ٣٠٧ میلیارد ریال تسهیلات کارت اعتباری بدون ضامن به شاغلان و بازنشستگان پرداخت کرده است.

این تسهیلات حداکثر یک میلیارد ریال و در قالب کارت اعتباری مرابحه با اقساط حداکثر ٣٦ ماهه و بازپرداخت اقساط مساوی و ماهانه به شاغلان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران دستگاه‌های اجرایی، نهادهای عمومی و شرکت‌های رتبه‌دار بخش خصوصی که واجد شرایط بخشنامه ابلاغی هستند، پرداخت می‌شود.

بانک صادرات ایران برای تسهیل پرداخت وام بدون ضامن به مشتریان و تحقق رویکرد وزارت امور اقتصادی و دارایی پرداخت این تسهیلات را با جدیت در دستور کار قرار داده که اعتبارسنجی و احراز توان بازپرداخت متقاضی، شرط پرداخت و صدور کارت اعتباری است.

همچنین شاغلان بخش خصوصی که حقوقشان از طریق بانک صادرات ایران پرداخت می‌شود، تا سقف ٥٠٠ میلیون ریال بر اساس اعتبارسنجی و با اخذ نامه کسر از حقوق می‌توانند از این تسهیلات در قالب کارت اعتباری مرابحه استفاده کنند.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.