باید از بولینگ و بیلیارد حمایت مالی شود

وی گفت: اگر حمایت مالی از هیات های استانی و باشگاه های بولینگ و بیلیارد صورت نگیرد ،هم برای توسعه این رشته ها مشکل خواهیم داشت وهم برای پروش قهرمانان ،استعداد یابی،اعزام قهرمانان به رویداد های بین المللی و قاره ای مشکل خواهیم داشت.
ولیزاده می گوید : اسکندری و تیم ایشان و هچنین هیات ها تا به حال زحمات زیادی برای گسترش و مدال آوری این رشته ها کشیده اند و زحمات شان ،بسیار قابل تقدیر است ولی این مسیرباید با قدرت ادامه یابد و اگر من به عنوان ریاست فداراسیون انتخاب شوم ضمن ادامه راه تیم فعلی، با ارتباطی که با شرکت ها و مراکز صنعتی و تجاری دارم ،سعی خواهم کرد منابع مالی خوبی برای باشگاه ها و هیات ها جذب شود.
ولیزاده که چهار سال قبل در انتخابات این فدراسیون ، 14 رای کسب کرده بود.گفت: بازهم اعلام میکنم اگر آقای اسکندری در انتخابات شرکت نماید ،من به نفع ایشان کنار خواهم رفت ولی در صورت عدم حضور ایشان در انتخابات ، مطمین هستم که رای بسیاری بالای را کسب خواهم کرد.
صمد ولیزاده که در رزومه خود مواردی از قبیل :مشاو مدیر عامل شرکت اقتصادی نوسا،مشاور و مدیر عامل شرکت تفتان ، مشاور ورزشی ذوب آهن را دارد اهم برنامه ها خود را برای این فدراسیون اینگونه اعلام کرد :
1-ایجاد پایگاهای استعداد یابی در کشور
2-همگانی کردن بیشتر رشته های بولینگ و بیلیارد
3-حضوربسیار پر رنگ این رشته ها در رسانه های کشور
4-استفاده از ظرفیت تمامی اساتید و داوران و ورزشکاران
5-برگذاری دوره ها بین المللی در ایران
6- حمایت اداری ،فنی و مالی از هیات های استان ها
7- تمرکز ویژه بر بخش بانوان و حمایت همه جانبه از آنها
8- تفویض اختیارات قابل واگذاری به هیات های استانی
9- اعزام روسای هیات ها در مسابقات خارجی
10-حمایت مالی کافی از ورزشکاران اعزامی

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.