بایننس سپرده‌ها و برداشت‌های بریتانیا را متوقف می‌کند؟

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان ، بر اساس گفته‌های شریک بایننس، تصمیم آن‌ها برای توقف عرضه یکی از محصولات بایننس به مشتریان بریتانیایی صرافی، ناشی از موضع کشور بریتانیا درباره دارایی‌های دیجیتال بوده است.

جدال بایننس با شرکای خود

Paysafe در بیانیه‌ای که بلومبرگ دریافت کرده است، گفت: «ما به این نتیجه رسیده‌ایم که محیط نظارتی بریتانیا در رابطه با کریپتو برای ارائه این سرویس در حال حاضر بسیار چالش‌برانگیز است و بنابراین، این تصمیم محتاطانه‌ای است که از جانب ما با احتیاط فراوان اتخاذ شده است.

https://tasvir.yektanet.com/media/iframes/Hyt/14tI/1a_A/468f76b3e3104cf3b4a2482e08b91210.html

در واکنش به این موضوع، بایننس پردازش سپرده‌ها و برداشت‌های GBP را برای کاربران جدید در 13 مارس متوقف کرد. به گفته سخنگوی بایننس، این پلتفرم قصد دارد چنین تراکنش‌هایی را برای همه مشتریان در تاریخ 22 می به حالت تعلیق درآورد.

سخنگوی بایننس گفت: تیم ما سخت تلاش می‌کند تا راه حل جایگزینی برای کاربرانی که تحت تأثیر آخرین تغییرات صرافی قرار گرفته‌اند، بیابد.

Paysafe  ادعا می‌کند که سهم بریتانیا از تجارت کلی آن با صرافی  Binance  کم است و به همکاری با این پلتفرم در سایر بخش‌های اروپا و همچنین در آمریکای لاتین ادامه خواهد داد.

اکنون در حالی که آشفتگی مداوم در بخش بانکی مربوط به سقوط بانک سیلیکون ولی (SVB) همچنان بر بازارهای ارزهای دیجیتال تأثیر می‌گذارد، بانک Xapo مستقر در جبل الطارق اعلام کرده است که مشتریان خود را قادر به پرداخت GBP کرده است.

این بانک همچنین در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی خدمات Tether (USDC) در این هفته خواهد بود.

ورود رقبای بایننس

سیموس روکا، مدیر عامل Xapo Bank در بیانیه‌ای که به CoinDesk ارائه شده است، گفت: از امروز ما پشتیبانی GBP  را از طریق شبکه پرداخت اضافه می‌کنیم؛ به این معنی که اعضا می‌توانند مستقیماً به کیف پول‌ها یا بانک‌های بریتانیا پرداخت کنند.

همچنین مدیر عامل این شرکت افزود: با توجه به خدمات USDC، این بانک متمرکز بر خرده‌فروشی قصد دارد به مشتریان خود اجازه دهد تا این استیبل‌کوین را مستقیماً و بدون هیچ کارمزدی به حساب‌های بانکی خود ارسال و دریافت کنند.

Xapo Bank که در سال 2021 راه اندازی شد، می‌گوید که ماموریت آن‌ها این است که بانکداری خصوصی سنتی با ارزهای دیجیتال را با یکدیگر ترکیب کند.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.