با این لباس مشکی انرژی منفی به هیأت نبریم

گروه زندگی: تنها سه روز به آغاز ماه محرم، ماه اقامه عزای حسینی باقی مانده است، عزاداران حسینی همانند سنوات گذشته خودشان را برای برگزاری هر چه باشکوه‌ تر هیات ها و مراسم مذهبی آماده می‌کنند. یکی از مواردی که برای آمادگی ورود به ماه محرم در میان عزاداران، سنت است مراسم سیاه‌پوشی در آغاز محرم است، زیرا همواره لباس عاشورایی به‌ عنوان یکی از روش‌های مهم برای انتقال مفاهیم عاشورایی مورد توجه بوده است.

به همین خاطر برخی افراد از طریق فضای مجازی و یا بازار اقدام به خرید لباس مشکی برای محرم می‌کنند. امسال نیز خبر می‌رسد در فضای مجازی برخی لباس‌های مشکی منقش به نمادهای شیطانی در معرض فروش قرار گرفته است.

این لباس‌های مشکی با نمادهای شیطانی که به صورت محدود به فروش می‌رسد، از نمادهای نزدیک به نمادهای عاشورایی سود جسته‌اند و این موضوع دقت و توجه عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) را می‌طلبد تا مفاهیم دستکاری شده جایگزین مفاهیم حقیقی عاشورا نشود و عزاداران زمان خرید لباس مشکی سراغ هر طرح و لباسی نروند.

 یکی از تبعات استفاده از چنین لباس‌هایی این است که آن فرد را مستعد دریافت انژری منفی می‌کند و این موضوع می‌تواند تبعات روحی برای او برجای بگذارد، به گونه‌ای که در طراحی یکی از این لباس‌‌ها با  استفاده از نماد عاشورایی از سه علامت شیطان‌پرستی شامل دست دارای ۲ شصت، رز سفید و یک‌چشم بالای رز استفاده شده است.

در ادامه برخی تصاویر لباس‌های مشکی منقش به نمادهای شیطانی می‌آید:


لباس‌های مشکی با نمادهای شیطانی


نمایی دیگر از لباس‌های مشکی منقش به نمادهای شیطانی


یک بچه هیأتی این لباس‌ها را نمی‌پوشد


لباسی دیگر منقش به نمادهای شیطانی


حتی در برخی مغازه‌ها لباس‌های مشکی با نماد شیطانی دیده می‌شود

پایان پیام/

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.