با حضور وزیر ارشاد و عضو هیات مدیره بانک ملی ایران؛ سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آغاز به کار کرد

به گزارش اقتصاد جوان نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم گفت: امسال فضای شهر و مصلی به صورت کامل در اختیار اهالی کتاب قرار گرفته و اشتیاق زیادی بین مردم فرهنگ‌دوست کشورمان برای حضور در نمایشگاه داریم. 

وزیر ارشاد افزود: در این ۱۰ روز خدمتگزاری اهالی فرهنگ را بر عهده داریم و امیدواریم خاطرات خوبی برای بازدیدکنندگان عزیز و کسانی که تحولات فرهنگی کشور را دنبال می‌کنند، رقم بخورد.

گفتنی است، بانک ملی ایران به عنوان حامی و بانک عامل با مدرن‌ترین تجهیزات و به روزترین زیر ساخت های خدمات مالی دیجیتال در نظر گرفته شده در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب در تهران حضور دارد.

این بانک با حضور در این نمایشگاه به موسسات فرهنگی ، ناشران و همچنین به فعالان و اهالی حوزه کتاب و کتابخوانی خدمات مالی گسترده ای ارائه خواهد داد.

این بانک با تمرکز در راستای بهبود خدمات رسانی از امروز تا ۳۰ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۸ عصر در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران، سالن شبستان پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

بانک ملی ایران در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران امسال با افتتاح حساب، صدور کارت های نقدی و هدیه، ثبت نام در سامانه بام، خدمات بانکداری الکترونیکی، توزیع دستگاه های کارتخوان، نصب و ارائه خدمات دستگاه های خود پرداز، کش لس، خود دریافت و استقرار باجه های سیار نیز به صورت تمام وقت به اهالی فرهنگ و کتاب خدمات رسانی خواهد کرد.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.