بحرانی‌ترین ماه برای کاردانو/ انتظارها از این رمزارز چیست؟

به گزارش اقتصاد جوان نیوز ، با ورود به سپتامبر ۲۰۲۲، کاردانو (ADA) تنها چند روز با ارتقاء واسیل خود فاصله دارد. انتظارات بالاست. به خصوص برای افزایش پیش از ارتقا، همانطور که اغلب زمانی که شبکه‌های بلاکچین تغییرات عمده را اعمال می‌کنند، اتفاق می‌افتد. Dan Gambardello فعال و تحلیلگر حوره رمزارز نیز ۳۰ آگوست در یک پست توییتری نسبت به آینده کاردانو ابراز امیدواری کرد.

اگر این انتظارات در مورد ارتقای واسیل کاردانو درست باشد، باید منتظر افزایش هیجان سرمایه‌گذاران در روزهای آتی باشیم. تلاش‌های صعودی ADA در نیمه اول آگوست با شکست روبه‌رو شد و بازگشت نزولی ۲۷ درصدی از بالاترین سطح چهار هفته‌ای خود را تجربه کرد.

عملکرد قیمت این کوین در زمان نگارش گزارش ambcrypto نشان می‌دهد که ممکن است این ارز هنوز برای تلاش صعودی دیگر آماده نباشد. ADA در ۲۴ ساعت گذشته ۳٫۸ درصد کاهش داشت که کف قیمتی جدید ۰٫۴۴ دلار را تأیید کرد. توانایی کاردانو در تغییر جهت به سمت صعودی به این بستگی دارد که آیا بتواند حجم کافی در معاملات داشته‌باشد یا خیر.

تاکنون احساسات سرمایه‌گذاران به‌تدریج به نفع ADA تغییر کرده است. از ۲۹ آگوست افزایش قابل توجهی در تعداد آدرس‌های فعال ثبت شد. اگرچه این افزایش در ابتدا شدید و به دنبال آن با سرعت کمتری دنبال شد.

                                       منبع: Santiment

با این حال، افزایش تعداد آدرس‌های فعال ۲۴ ساعته، انباشت قوی را در قیمت ۰٫۴۳ دلار تا ۳۱ آگوست تأیید کرد. متأسفانه، این تصویر واضحی از میزان تقاضا در سطح فعلی نشان نمی‌دهد. ADA همچنین مقدار قابل توجهی از فعالیت نهنگ‌ها را در سه روز گذشته ثبت کرده است.

فعالیت پررنگ نهنگ‌ها نزدیک به قیمت ۳۱ آگوست و به دنبال آن ترکیبی از جنبه‌های مثبت و منفی در سه روز گذشته تایید می‌کند که نهنگ‌ها ممکن است در کف قیمتی در حال خرید باشند.

چرا قدرت گاوهای کاردانو علیرغم فعالیت پررنگ نهنگ‌ها کم است؟

توزیع عرضه ADA پاسخ روشنی به سوال فوق دارد. سهم بزرگی از عرضه ADA به عهده آدرس‌هایی است که بیش از ۱۰ میلیون سکه دارند.

این دسته نهنگ در سه روز گذشته ذخایر خود را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

آدرس‌هایی که بین ۱۰ هزار تا ۱۰ میلیون سکه در اختیار داشتند، موجودی خود را در سه روز گذشته کاهش دادند. این منجر به فشار قابل توجه فروش برای مقابله با فشار خرید شد. این نتیجه نشان می‌دهد که بزرگ‌ترین نهنگ‌ها کنترل بیشتری بر بازار داشتند. این واقعیت که بزرگ‌ترین نهنگ‌ها در حال خرید هستند، به اندازه کافی مهم است. اگر بقیه نهنگ‌ها با این نتیجه هماهنگ شوند، گاوهای  ADA سختی و کندی کمتری را تجربه خواهند کرد. ارتقای آتی ممکن است رویدادی باشد که چشم انداز را به نفع یک صعود قوی تغییر دهد.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.