برای گریز از دردسرهای خرید دلار تتر جایگزین شد!

با گسترش بازار رمزارزها در ایران و حضور بیش از ۱۵ میلیون ایرانی در صرافی‌های متعدد رمزارزی فعال در ایران، بسیاری از سرمایه‌گذاران برای گریز از مشکلات خرید دلار از صرافی‌ها، به سمت خرید استیبل‌کوین‌هایی مانند تتر رفته‌اند. گفتنی است، فرآیند خرید این رمزارز تنها با افتتاح یک حساب و احراز هویت آن در صرافی‌های داخلی ممکن است و همچنین کاربران محدودیتی در مقدار خرید این رمزارز ندارند.

برای گریز از دردسرهای خرید دلار تتر جایگزین شد!

تتر تنها استیبل‌کوین بازار نیست. در دنیای ارزهای دیجیتال، استیبل‌کوین‌های زیادی وجود دارد اما همه آن‌ها به اندازه این رمزارز در بین فعالان بازار محبوب نیستند. البته با وجود تفاوت‌هایی بین این استیبل‌کوین‌ها، تمامی آن‌ها در ارزش‌گذاری خود از دلار پشتوانه می‌گیرند.

تتر با شکست کانال یک ماهه خود توانست بالای سطح ۳۳هزار و ۷۰۰ تومان قرار بگیرد. گفتنی است به نظر تحلیل‌گران، تتر روند صعودی در پیش دارد و هرگونه کاهش قیمت تا نزدیک سطح مذکور می‌تواند اصلاح موقتی باشد.

در حال حاضر این استیبل‌کوین در چند روز اخیر بیش از ۱۰ درصد رشد داشته است و در محدوده ۳۵ هزار و ۳۰۰ تومان معامله می‌شود. البته این قیمت در صرافی‌های مختلف می‌تواند اندکی متفاوت باشد که در آن صورت با بررسی چند صرافی می‌توانید بهترین قیمت را پیدا کنید.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.