برگزاري آيين افتتاح ۲۱ کلاس درس  و  خشت گذاری ۱۰۶ کلاس درس جدید در اسلام شهر

به گزارش خبر گزاری اقتصاد جوان :وزارت آموزش‌وپرورش، با حضور حمیدرضا خان محمدی، رئیس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس،۲ پروژه خیری افتتاح و خشت‌گذاری و احداث ۵ مدرسه دولتی، سالن ورزشی و مقاوم سازی ۲ مدرسه در شهرستان اسلام شهر در دستور کار قرار گرفت .

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در این مراسم اظهاركرد: همه می‌دانیم ساخت و احداث مدرسه وظیفه دولت است، اما خشتی که خیر با مهربانی و عشق می‌گذارد، لذت دیگری دارد.

وی عنوان کرد: از هر دو کلاس درس درهرحال ساخت یک کلاس سهم خیرین است و در۶ ماهه اول امسال به ۲۰۰۰ پروژه در قالب بیش از۱۰۰۰۰ کلاس درس تحویل خواهد شد که حدود ۵۰ درصد مشارکت خیرین را در این کار بزرگ به همراه داریم.

خان محمدی خاطرنشان کرد: با هم‌افزایی و همبستگی که بین خیرین نیک‌اندیش، نوسازی مدارس، آموزش‌وپرورش، نمایندگان مجلس،استانداری و فرمانداری و سایر دستگاه‌ها وجود دارد، به امید خدا با تمهیدات لازم بتوانیم سرانه فضای آموزشی کشور را به حد استاندارد برسانیم.

همچنین مهدی شریفیان نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در این آئین ضمن قدردانی از اهتمام خوب مجموعه نوسازی مدارس تصریح کرد: در راستاي اجراي مصوبات سفر  رئیس‌جمهور به اسلامشهر، سال پیش پنج مدرسه بهره‌برداری شد.پنج مدرسه در اسلامشهر و ۲ مدرسه در چهاردانگه تا ابتدای سال تحصیلی آینده افتتاح می‌شود.

نماینده مردم منطقه در مجلس افزود: پارسال یک هزار و ۱۰۰ میز و نیمکت از سوی سازمان نوسازی تأمین شد که در این حوزه مشکلاتمان کمتر شد و از سوی دیگر هشت مدرسه اسلامشهر مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی استاندارد شد.

به گفته شریفیان، در دولت سیزدهم هشت مدرسه اسلامشهر ایزوگام، ۱۸ مدرسه آسفالت‌ریزی کامل شده است و ۲ میلیارد تومان تجهیزات ورزشی در مدارس این شهرستان نصب شد.

نماینده اسلامشهر در مجلس خاطرنشان کرد: انبوه‌سازی و افزایش جمعیت موجب شده تا سرانه آموزشی در این شهرستان کاهش یابد که باید انبوه‌سازان را ملزم به ایجاد پیوست آموزشی در کنار انبوه‌سازی کرد. گفتنی است؛ در سفر سوم آذرماه سال۱۴۰۱ رئیس‌جمهور به اسلامشهر یکی از مواردی که مطرح و مورد مطالبه قرار گرفت موضوع تخریب و نوسازی مدارس فرسوده بود که با دستور صریح دکتر رئیسی و پیگیری سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، مقرر شد عملیات ساخت هفت مدرسه جدید (۵ مدرسه در اسلامشهر و ۲ مدرسه در چهاردانگه) آغاز و تا ابتدای مهرماه سال جاری به بهره‌برداری برسد

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.