برگزاری پویش آخرین چهارشنبه سال ویژه دانش آموزان

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز :عباس مهاجر مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی آموزش و پرورش با اشاره به چهارشنبه آخرسال، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام پایانی سال شمسی، فرا رسیدن روز چهارشنبه آخر سال و نیز ضرورت رعایت رویکرد فرهنگی تربیتی در برنامه های عملیاتی، به منظور اولویت قرار دادن سلامت جسمی دانش آموزان در مدارس و سطح جامعه، شایسته است نسبت به اطلاع رسانی، آگاه سازی، تبلیغات محیطی در فضای مجازی و مدارس، برگزاری کارگاه های آموزشی ارتقای سطح علمی دانش آموزان و اولیا، برگزاری پویش های متنوع، از جمله پویش آخرین چهارشنبه سال اقدامات لازم انجام شود.

وی بر تشکیل جلسه با موضوع پیشگیری و کاهش سوانح، فرهنگ سازی در خصوص آیین ایرانی چهارشنبه سوری، اختصاص بخشی از مراسم آغازین با موضوع حوادث آخر سال، شناسایی و دعوت از دانش آموزان آسیب دیده طی سال های گذشته جهت بیان تجربیات به دانش آموزان، دعوت از کارشناسان سلامت به منظور آگاه سازی بیشتر به دانش آموزان، تشویق دانش آموزان فعال در این زمینه، اطلاع رساني در كانال ها و گروه هاي استاني و منطقه اي و كلاسي در جهت كاهش آسيب هاي احتمالي تاکید کرد.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.