بنیاد آوالانچ وارد بازار میم کوین‌ها می‌شود

بنیاد آوالانچ قصد دارد از صندوق 100 میلیون دلاری توکن غیرقابل تعویض (NFT) خود برای خرید میم کوین استفاده کند.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز بنیاد آوالانچ، سازمان غیرانتفاعی که توسعه شبکه آوالانچ را بر عهده دارد، اعلام کرده است که قصد دارد با استفاده از صندوق 100 میلیون دلاری NFT خود میم کوین خریداری کند.

این اقدام، که بخشی از ابتکار Culture Catalyst بنیاد است، به منظور شناسایی و تشویق فرهنگ و سرگرمی مرتبط با میم کوین‌ها رخ می‌دهد. این بنیاد معتقد است، ارزش میم کوین‌ها فراتر از ارزش کاربردی آنها است. بر اساس آوالانچ، میم کوین‌ها نماد منافع مشترک جوامع مختلف فعالان بازار کریپتو شده هستند.

بنیاد آوالانچ برای افزودن میم کوین‌ها به مجموعه خود دقت بسیاری به کار می‌برد، این بنیاد از عواملی مانند تعداد دارندگان، نقدینگی، بلوغ پروژه، اصول راه اندازی عادلانه و احساسات اجتماعی کلی استفاده می‌کند.

در اواخر، یکی از میم کوین‌هایی که در جامعه آوالانچ توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. Coqinu (COQ)، توکن تم خروس است. برخلاف عدم ارزش ذاتی و عدم وجود تیم یا برنامه در سایت رسمی این میم کوین، COQ بر اساس داده‌های  DexScreener، بین 8 دسامبر و اوج تاریخی خود در 20 دسامبر، بیش از 1.47 میلیون درصد افزایش داشته است.

رونق بازار NFT

اعلان آوالانچ در بحبوحه جنجال بازار میم کوین‌ها در شبکه‌های مختلف بلاکچینی منتشر شده است. همچنین، این اعلامیه در حالی منتشر می‌شود که بازار NFT شاهد رونق مجددی بوده است. طبق داده‌های منتشر شده توسط شرکت داده‌های رمزنگاری DappRadar، حجم معاملات NFT در ماه اکتبر با 99 میلیون دلار افزایش، به 405 میلیون دلار رسید، که نشان دهنده سطح فروشی است که از ماه آگوست دیده نشده بود.

DappRadar خاطرنشان کرد، این رشد بازار نشانه تغییر قابل توجهی از روند نزولی یک ساله معاملات NFT است. این گزارش نشانه‌های امیدوار کننده‌ای از بهبود این بخش برجسته کرد و امید تازه‌ای را برای پروژه‌هایی که در طول سال با چالش‌های زیادی مواجه بوده‌اند، ارائه داد.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.