بهبود تجربه مشتری در اکوسیستم بانکداری دیجیتال

طبق سنت بانکداری توجه به تجربه مشتری با ورود بانک های خصوصی و ارائه خدمات بهتر در شعب فیزیکی تقویت شد و در تجربه کاربری مدرن هم می توان گفت که بانک های خصوصی در ایران پیشرو بودند.
بانک ایران زمین یکی از بنگاه های اقتصادی است که در سال های اخیر در زمینه تجربه مشتری اقدامات فراوانی را انجام داده است.
به گزارش روابط عمومی؛ عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین یکی از اقدامات مهم در این بانک را بررسی و افزایش میزان رضایت مشتری و ایجاد یک تجربه مطلوب بیان کرد و گفت: همکاران من در بانک با بررسی نیازهای مشتریان، خصوصاً در حوزه بانکداری دیجیتال تلاش می کنند تا خدمات منحصر به فرد و خاصی را برای هر یک از مشتریان طراحی و ارائه کنند.
پورسعید با اشاره به اینکه در سال های اخیر تجربه دیجیتال مشتریان در بانک، ارائه خدمات بانکی بدون درخواست جابجایی فیزیکی بوده است، افزود: رویکرد بانک ایران زمین در این حوزه توسعه سامانه ها و پلتفرم ها برای انجام خدمات بدون نیاز به حضور فیزیکی مشتریان در شعب بود.
این استراتژی حالا منجر به توسعه خدمات بسیاری در بانک شده است. خدماتی که کمک‌های زیادی را به مشتریان در تجربه جدیدی از بانکداری می‌کند.
مدیرعامل بانک ایران زمین خاطر نشان کرد: با ایجاد هلدینگ فناوری اطلاعات بانک، شرکت های زیر مجموعه و فین تک ها، یک اکوسیستم در حوزه دیجیتال طراحی و ایجاد شده است، که مشتریان در زمان ورود به این اکوسیستم با مجموعه بزرگی از خدمات و سرویس های متنوع بانکی روبرو می شوند.
پورسعید با بیان اینکه با مهندسی پلتفرم های دیجیتالی امکان شخصی سازی سرویس ها در بانک ایران زمین فراهم شده است، گفت: با تقویت پلتفرم های همراه بانک فراز و همراه پلاس فراز، این بستر برای مشتریان ایجاد شده است که از خدمات شخصی سازی شده همچون افتتاح حساب آنلاین و غیر حضوری بدون نیاز به حضور در شعبه استفاده کنند.
مدیرعامل بانک ایران زمین طراحی شخصی کارت هدیه را از دیگر خدمات در این حوزه دانست و افزود: مشتریان به راحتی می توانند با ورود به بخش کارت هدیه در همراه بانک فراز، کارت هدیه دلخواه خود را با طرح و عکس دلخواه و متن مورد نظر خود طراحی کنند و آن را درب منزل تحویل بگیرند.
پورسعید از ایجاد زیرساخت های جدید در حوزه بانکداری دیجیتال خبر داد و خاطر نشان کرد: همکاران من در بانک ایران زمین در تلاش هستند تا بیش از پیش در جهت توسعه ارائه خدمات شخصی سازی شده برای مشتریان اقدام کنند و در جهت ایجاد تجربه دیجیتال مطلوب برای مشتریان گام بردارند

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.