بهترین توکن‌های متاورس در بازار رمزارزها/ سه ارز متاورسی که باید زیر نظر بگیریم

 کلمه متاورس اولین بار در سال ۱۹۹۲ و در کتاب علمی تخیلی سقوط برف به نویسندگی نیل استفانسون خلق شد که تلفیقی از واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و اینترنت بود که با ورود فیسبوک به دنیای متاورس این کلمه معنای جدیدی پیدا کرد و توکن‌های دنیا‌های متاورس رشد چشمگیری را تجربه کردند.

امیر رجبی، کارشناس حوزه رمزارز در این باره معتقد است برخی توکن‌های متاورسی هنوز آینده درخشانی دارند و می‌توانند رشد‌های خیره کننده‌ای داشته باشند.

پلتفرم Decentraland و ارز دیجیتال مانا (MANA)

این کارشناس حوزه رمزارز در مورد دسنترالند گفت: این متاورس بر بستر بلاکچین اتریوم ایجاد شده است.

رجبی در مورد جزئیات این پلتفرم به اقتصاد ۲۴ گفت: این پلتفرم به دنبال ایجاد انگیزه در شبکه جهانی برای کار در یک دنیای مجازی مشترک است. کاربران این پلتفرم می‌توانند علاوه بر بازی در این پلتفرم واقعیت مجازی، املاک و مستغلات دیجیتال هم خرید و فروش کنند. این پلتفرم از آغاز پروژه، سیر تکاملی خوبی طی کرده و در وضعیت خوبی به سر می‌برد.

گردش مالی بالای توکن مانا در بین توکن‌های متاورسی

کارشناس حوزه رمزارز با بیان اینکه خرید فروش‌ها در این پلتفرم با استفاده از توکن مانا انجام می‌گیرد افزود مالکیت زمین‌های این بازی به صورت توکن در اختیار مالکان زمین‌ها قرار می‌گیرد.

رجبی، زمین را یک توکن تعویض ناپذیر NFT خواند و به اقتصاد ۲۴ گفت: NFT برای تعریف مالکیت بر زمین‌ها در پلتفرم دسنترالند استفاده می‌شود. در مقابل ارز دیجیتال مانا برای خرید لند و کالا‌های مجازی بازار و خدمات پلتفرم استفاده می‌شود. در واقع ارز دیجیتال مانا، ابزار اصلی خرید و فروش و تجارت در پلتفرم دسنترالند است. این ارز گردش مالی بالایی بین رمزارز‌ها دارد.

وی ادامه داد: کسانی که از اوایل پروژه، توکن مانا را خریداری کردند، سود بسیاری را کسب کردند.

بررسی قیمت ارز متاورس سندباکس و آینده آن

این کارشناس حوزه رمزارز با بیان اینکه ارز متاورس SANDBOX با توکن SAND بر بستر بلاکچین اتریوم ایجاد شده است، به اقتصاد ۲۴ گفت: این توکن ستون فقرات بازی است و با فراهم کردن قابلیت‌های دیفای (Defi)، ارزش بازی را بالا می‌برد.

امروز قیمت بیبی دوج چنده؟ ثبت نام کن و 400 میلیارد بیبی دوج هدیه بگیر

امروز قیمت بیبی دوج چنده؟ ثبت نام کن و 400 میلیارد بیبی دوج هدیه بگیر

پیشنهاد امروز

yektanet-logo-sign

بیشتر بخوانید: پیش بینی آینده توکن‌های متاورس


رجبی در مورد جزئیات این ارز متاورسی گفت: ارز متاورس SAND کاربرد‌های متعددی از جمله امکان خرید تجهیزات و آواتار‌های داخل بازی و سپرده گذاری (Staking) دارد.

نگاه سندباکس به پروژه متاورس

این کارشناس حوزه رمزارز با بیان اینکه متاورس سندباکس پلتفرمی است که برای بازی سازی خلق شده، گفت: در یک ماه اخیر توکن متاورس سند باکس عملکرد خوبی داشته و با رشد ۲۱۸ درصدی، سود بالایی را عاید سرمایه گذار‌ها کرده است.

دیگر کوین‌های متاورسی

این کارشناس حوزه رمزارز گفت: پلتفرم سولانا زیرساخت مناسبی را جهت راه اندازی پروژه‌های متاورس دارد.

رجبی گفت: متاورس سولایس بر بستر سولانا شبیه به دسنترالند و سندباکس است و به کاربران اجازه می‌دهد تا در یک فضای متاورسی سه بعدی کاوش کنند و زمین بخرند. این توکن هنوز وارد بازار نشده بنابراین ارزش بازار برای آن قابل تعیین نیست.

ورود و فعالیت در بازار رمز ارز‌ها نیاز به کسب دانش در این حوزه دارد و ورود به این بازار بدون کسب دانش منجر به از دست دادن سرمایه و وارد کردن ضرر‌های سنگین به تازه واردان این حوزه می‌شود و مطالب عنوان شده، پیشنهادی برای ورود و سرمایه گذاری نیست.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.