بیت‌کوین دوباره ۲۳هزاردلاری شد / سطوح پیش‌رو بازار کریپتو

به گزارش اقتصاد جوان نیوز : پس از بازگشت دوباره بیت‌کوین به بالای سطح ۲۳هزار دلار، اکثر رمزارزهای بازار کریپتو رنگ سبز به خود گرفتند. شاخص Fear & Greed بازار اما همچنان در ناحیه ترس قرار دارد.

شاخص ترس و طمع بیت‌کوین
شاخص ترس و طمع بیت‌کوین، Lookintobitcoin

شاخص ترس و طمع بیت‌کوین

این شاخص در روزهای گذشته نوسانات زیادی داشت. گفتنی است تفسیر سنتیمنت بیت‌کوین و بازار همچنان وضعیت ترس را در بازاز تعیین می‌کنند. سرمایه‌گذاران فعلا به تحرکات اخیر بیت‌کوین نظرات متفاوتی نشان نداده‌اند و همچنان این نوسانات را گذرا می‌دانند.

شاخص ترس و طمع بیت‌کوین اما امروز سه واحد رشد را نسبنت به روزهای گذشته تجربه کرده‌است. در حال حاضر این شاخص در سطح ۳۴ واحدی قرار دارد. اگر بیت‌کوین بتواند بالای سطح ۲۳هزار دلار خود را تثبیت کند؛ احتمال بازگشت این شاخص به بالای ۴۰ واحد وجود دارد.

اولین وب سایت ساخت ان اف تی NFT ایرانی افتتاح شد.

سطوح پیش‌روی بازار کریپتو

بیت‌کوین تا به این لحظه حمایت ۲۲۵۰۰ دلاری خود را حفظ کرده است. اتریوم نیز در بالای ۱۶۰۰ دلار در حال تثبیت است. به طور مشابه، اکثر آلتکوین های اصلی سطوح پشتیبانی کلیدی را حفظ کرده‌اند. ETH بالای ۱۵۵۰ دلار تا این لحظه باقی مانده و به سطوح بالاتر رشد کرده‌است. XRP نتوانست بالاتر از سطح ۰٫۳۷ دلار باقی بماند. کاردانو نیز به بالای منطقه محوری ۰٫۵ دلار دوباره بازگشته است.

پس از نزول قیمت به زیر سطح ۲۳۵۰۰ دلار، گاوها از منطقه حمایتی کلیدی ۲۲۵۰۰ دلار محافظت می‌کنند. اگر به زیر ۲۲۵۰۰ دلار برویم، ممکن است قیمت تا حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۲۲۰۰۰ دلار کاهش یابد. بعد از این سطح نیز می تواند سطح ۲۱۲۰۰ دلار را آزمایش کند. در صورتی که بیت‌کوین صعود بیشتری را داشته باشد، مقاومت نزدیک آن سطح ۲۳۲۰۰ دلار است. مقاومت اصلی بعدی می تواند ۲۳۵۰۰ دلار باشد که بالاتر از آن قیمت می تواند حرکت صعودی ثابتی را آغاز کند.

قیمت اتریوم پس از کاهش قیمت، منطقه حمایتی ۱۵۹۰ دلاری را قبل از بازگشت دوباره تست کرد. در جهت صعودی، قیمت ممکن است با مقاومت نزدیک به ۱۶۵۰ دلار روبرو شود. مقاومت کلیدی بعدی نزدیک به سطح ۱۶۸۰ دلار است که بالاتر از آن قیمت ممکن است حرکت صعودی جدیدی را شروع کند. از جنبه نزولی، حمایت اولیه نزدیک به سطح ۱۵۸۰ دلار است. حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۱۵۵۰ دلاری است که در زیر آن قیمت می تواند وارد فاز نزولی بیشتری شود.

به طور کلی، قیمت بیت کوین هنوز بالاتر از منطقه پشتیبانی ۲۲۵۰۰ دلار است. اگر BTC بیشتر سقوط کند، خطر حرکت شدیدتر به سمت ۲۱۲۰۰ دلار در کوتاه مدت وجود دارد. باید دید بازار کریپتو در آینده چه سمتی خواهد رفت.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.