تاثیر آخرین ورژن ChatGPT در بازار کریپتو

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز ، آلتمن اخیرا تأیید کرده است که ChatGPT، اکنون می‌تواند اینترنت را برای ارائه اطلاعات به‌روز با پیوندهای منبع جستجو کند و از محدودیت قبلی داده‌ها که فقط تا سپتامبر 2021 را پوشش می‌داد، رهایی یابد. این توسعه، دنیایی از امکانات را برای ایفای نقش ChatGPT در فضای کریپتوکارنسی باز می‌کند.

چت ربات هوش مصنوعی قبل‌تر به عنوان ابزاری برای پیش بینی قیمت بیت کوین محبوبیت پیدا کرده بود، اما پایگاه داده آن تا به حال یک محدودیت بوده است. با این حال، با توانایی دسترسی به اطلاعات فعلی از وب، ChatGPT  اکنون می‌تواند بینش دقیق و آگاهانه‌تری را در مورد دنیای پویای ارزهای دیجیتال ارائه دهد.

پیش بینی ChatGPT از سقوط بیت کوین

در گفتگوی تازه‌ای که از این چت ربات هوش مصنوعی منتشر شده است، ChatGPT بر این باور است که اگر صرافی بایننس سقوط کند، بیت‌کوین می‌تواند به سطح 13 هزار دلار برسد. در شرایط فعلی بازار، مهم‌ترین ریسک و عدم قطعیت بازار وضعیت صرافی بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال است. زیرا خروج مداوم مدیران شرکت، این گمانه‌زنی را ایجاد کرده است که این صرافی ممکن است با مشکلات جدی روبه رو باشد.

حامیان صرافی بایننس و البته موسس و مدیر عامل شرکت، چانگ پنگ ژائو (معروف به CZ)، همچنان اخبار منفی حول این صرافی را رد می‌کنند، اما مدیران زیادی بدون توجه به این موضوع، همچنان درحال ترک کار خود هستند.

نقش ChatGPT در بازار کریپتو همچنان در حال رشد است

سهم ChatGPT در صنعت کریپتو فراتر از پیش بینی‌ها است. در ماه ژوئن، Elliptic، یک شرکت پیشرو متخصص در مدیریت ریسک‌های بازار کریپتوکارنسی، ادغام ChatGPT را در عملیات اطلاعاتی و تحقیقاتی خود اعلام کرد.

هدف این ادغام افزایش کارایی و دقت تلاش‌های تحقیقاتی Elliptic است و تیم‌های محقق را قادر می‌سازد تا عوامل ریسک نوظهور را شناسایی کرده و حجم بیشتری از ریسک‌ها را به طور موثر مدیریت کنند. علاوه بر این، بنیاد سولانا نیزChatGPT  را در ماه می با شبکه خود ادغام کرد.

در نتیجه، این شرکت افزونه جدیدی را معرفی کرد که به کاربران امکان می‌دهد مستقیماً به ویژگی‌هایی مانند بررسی موجودی کیف پول، انتقال توکن‌ها و حتی خرید توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) با Solana از طریق ChatGPT  دسترسی داشته باشند.

همانطور که گزارش شده است، صرافی بیت‌گت نیز از هوش مصنوعی به روش‌های مختلفی استفاده می‌کند تا خدمات بهتری را برای کاربران ارائه کند و جلوتر از روند کلی بازار باشد.

در ماه جولای، گریسی چن، مدیر عامل  Bitget، فاش کرد که این صرافی از ابزارهای هوش مصنوعی برای ساده‌سازی فرآیندها و بهبود عملکرد خود استفاده می‌کند. چن گفت، یکی از زمینه‌هایی که هوش مصنوعی برای Bitget سودمند است، تیم ترجمه آن است.

با استفاده از هوش مصنوعی، این صرافی می‌تواند ترجمه‌های خدمات چندزبانه خود را به شکل کارآمدتری انجام دهد. علاوه بر این، بخش خدمات مشتری از هوش مصنوعی برای ارائه پاسخ‌های سریع‌تر به پرسش‌ها، از جمله اطلاعات سفارش‌ها و داده‌های معاملاتی، استفاده می‌کند. Bitget همچنین در حال کار بر روی یک چت ربات مبتنی بر هوش مصنوعی است که از ChatGPT OpenAI  الهام گرفته شده است تا به کاربران در فعالیت‌های معاملاتی خود کمک کند.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.