تحلیل روند قیمت بیت کوین در آخر هفته بازار ارز دیجیتال

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان ، یک آدرس بیت کوین که بیش از 11 سال غیرفعال مانده است، ناگهان تصمیم به شروع فعالیت می‌گیرد. آدرس این کیف پول دارای 412.12 بیت کوین است که از طریق چهار تراکنش در سال 2012 خریداری شده بودند. در آن زمان، ارزش هر بیت کوین هشت دلار بود و اکنون به بالای 20 هزار دلار رسیده است. در 8 فوریه، آخرین کوین این کیف پول نیز خارج شد.

با این حال، Hodlers (نگهدارندگان یک رمز ارز) همچنان به دنبال سود بلندمدت هستند. بر اساس خبرنامه گلس‌نود، در ماه جولای، تعداد کوین‌های نگهداری شده در یک سال گذشته نسبت به ماه قبل به طور قابل توجهی افزایش یافته است. گفتنی است، مردم به‌طور فزاینده‌ای به بیت‌کوین روی می‌آورند.

نمودار قیمت بیت کوین

روند قیمت بیت کوین

حجم معاملات فعلی این ارز دیجیتال 25 میلیارد دلار با قیمت 24 ساعته 22هزار و 700 دلار است. قیمت در 24 ساعت گذشته 1.3 درصد افزایش داشته است و با ارزش بازار 442 میلیارد دلار در رتبه اول قرار گرفته است. عرضه در گردش بیت کوین، 19 میلیون و 285 هزار کوین است. حداکثر عرضه نیز 21 میلیون کوین است.

پس از افت اخیر قیمت، بیت کوین در حال حاضر در حدود سطح حمایت 23 هزار و 700 دلاری است. اگر قیمت به زیر این سطح سقوط کند، خرس‌ها می‌توانند این ارز دیجیتال را حتی پایین‌تر از پیش بینی 22400 دلاری کاهش دهند.

با توجه به وضعیت تکنیکال نمودار قیمت، اندیکاتورهای RSI و MACD  فشار فروش فزاینده را نشان می‌دهند. این موضوع ممکن است منجر به کاهش ارزش بیت کوین تا سطح 22350 دلار به عنوان سطح پایین بعدی شود.

با توجه به میانگین متحرک نمایی 50 روزه، بیت کوین ممکن است در نزدیکی سطح 23250 دلار با مقاومت مواجه شود، اگرچه روند قیمت همچنان مثبت است. اگر قیمت از سطح 23هزار و 250 دلار پیش‌تر رود، قیمت پتانسیل رسیدن به سطح 23500 دلار را دارد.

مطالعه بیشتر:

هکر‌‌ها در خدمت اقتصاد کره شمالی به کمک ارزهای دیجیتال

حکم دادگاه بریتانیا درباره کریگ رایت

به گفته دادگاهی در بریتانیا، کریگ رایت در نبرد حقوقی خود علیه ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت کوین، بر سر طراحی این ارز دیجیتال شکست خورده است. در طی روز سه‌شنبه، رایت در دادگاه شکست خورد. تثبیت

دادگاه‌های نروژ اخیراً علیه رایت حکم دادند، اما ماه گذشته دادگاه عالی بریتانیا به نفع مک کورمک رای داد. این واقعیت که شرکت کریگ رایت به جامعه توسعه بیت کوین حمله کرده است باعث سردرگمی زیادی در بین فعالین بازار شده و بر کار آنها تأثیر منفی گذاشته است.

این حکم همچنین به عنوان یک یادآوری درباره توسعه متن‌باز بیت کوین عمل می‌کند و این ایده را تقویت می‌کند که هر کسی می‌تواند بدون ترس از عواقب قانونی، در توسعه آن مشارکت کند. این یک پیروزی برای توسعه دهندگان متن‌باز و جامعه ارز دیجیتال است.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.