تداوم روند صعودی شرکت پرداخت نوین در آخرین گزارش اقتصادی شاپرک

در گزارشِ تحلیل عملکردی شرکت‌ها مبتنی بر گزارش اقتصادی شماره ۸۹ شاپرک، شرکت پرداخت نوین توانسته است همچنان با حفظ روند رو به رشد خود که از ابتدای سال جاری آن را آغاز نموده، در موئلفه‌ی سهم بازار از نظر مبلغ تراکنش به ۲.۸۴٪ برسد. این میزان از سهم بازار از نظر مبلغ تراکنش به نسبت ماه گذشته (مهر ماه ۱۴۰۱) نشان دهنده‌ی رشد ۳.۲۷ درصدی است. همچنین در گزارش منتشر شده‌ی آبان ماه ۱۴۰۱ که با بررسی عملکرد کلی شرکت‌ها در بخش سهم بازار همراه بوده است، پرداخت نوین توانسته با کسب سهم بازار ۲.۴۳ درصدی از بازار افزایش ۶.۱۳ درصدی را به نسبت ماه گذشته تجربه کند.

شرکت پرداخت از شرکت‌های پیشرو در صنعت پرداخت است که با بیش از ۳۵ نمایندگی و ۱۰ دفتر در سراسر ایران، در حال حاضر خدمات پرداخت الکترونیک چون دستگاه کارت‌خوان، درگاه پرداخت (IPG) و سایر خدمات پرداخت را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

شایان ذکر است بر اساس بولتن شاپرک از ابتدای سال جاری شرکت های پاسارگاد ، آروند امید و پرداخت نوین در بین شرکت های psp روندی صعودی داشته اند .

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.