تسهیلات خرد بانک ملی به صورت غیرحضوری ارائه خواهد شد

فرزین در این نشست با تاکید براین که برنامه های استراتژیک و سیاست های بانک به سرعت در حال تحقق است، اظهار کرد: یکی از مهمترین محورهای سیاست های امسال وجود محصولات متنوع با رویه های متنوع است که براساس نیاز مشتریان تولید و ارائه خواهد شد.

فرزین همچنین در ادامه این همایش تقویت حوزه های بانکداری خُرد را از دیگر برنامه های پیش رو خواند و گفت: تا پایان سال تسهیلات خرد به صورت غیر حضوری به مشتریان پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل بانک‌ملی در ادامه این نشست اجرای درست و مطلوب بانکداری تجاری، شرکتی و خُرد را با استفاده از همه ظرفیت ها و توانمندی ها در سطح بانک ملی ایران الزامی دانست .

مدیر عامل بانک ملی ایران با اشاره به اینکه افزایش سهم بانک در تمامی شاخصه های نظام بانکی با اهمیت است، تصریح کرد: به عنوان پایلوت، معاونت و شعبی تخصصی برای امور بانکداری شرکتی در استان خراسان رضوی اختصاص خواهیم داد تا با توجه به ظرفیت های استان با پیاده سازی برنامه های بانکداری جامع و شرکتی به بهبود کسب و کارها، تولید و اشتغال در استان کمک کنیم.

‎مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید برلزوم افزایش سهم این بانک در نظام بانکی، خاطرنشان کرد: باید با روش ها و رویه های مختلف در بانکداری نوین به جذب منابع کمک کنیم.

وی بابیان این که ارائه خدمات و پاداش های ویژه براساس عملکرد به نیروی انسانی متخصص لازم و ضروری است، افزود: برگزاری مستمر ارزیابی عملکرد در واحد های بانک زمینه کاهش فساد و ناکارآمدی را فراهم خواهد کرد.

فرزین توسعه خدمات غیر حضوری، ایجاد بانکداری جامع و شرکتی، تراز نقدینگی و انضباط مالی را از جمله برنامه های این بانک در سال جاری خواند.

وی بزرگترین ویژگی این بانک را وجود شعب و نیروهای توانمند آن دانست و ادامه داد: با توجه به نیروهای متخصص در این استان همه باید با کار گروهی و هم افزایی به سمت اهداف بانک نزدیک شویم.

محمد شیریجیان عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول بانک ملی ایران در این همایش با ارزیابی عملکرد اداره امور شعب استان خراسان رضوی گفت: این استان سرشار از منابع و ظرفیت های بالقوه است و بانک در سال جاری فرآیند تقویت و توسعه محصولات و خدمات خود را با هدف خلق زنجیره ارزش به مشتریان در این استان با قوت ادامه خواهد داد.

علی رضا ماهیار عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران نیز در ادامه این مراسم از راه اندازی صدور گواهی دیجیتال میانی دولتی بانک ملی ایران خبر داد و افزود: این محصول برای نخستین بار در شبکه بانکی ارائه شده است که موجب سهولت در ارائه خدمات بانکی و صدور گواهی دیجیتال در تمام کشور خواهد شد.

ماهیار ارائه سرویس های مرتبط با PKI، قابلیت توسعه پذیری و ایجاد یکپارچگی در نرم افزارها و سرویس های بانکی، رسمیت بخشیدن به امضای الکترونیکی در ارائه خدمات بانکی به مشتریان و کاهش مشکلات شبکه در هنگام صدور گواهی دیجیتال را از دیگر مزایای این طرح برشمرد.

محمد نجف زاده معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو نیز با بیان این که با حضور دکتر فرزین ریل گذاری جدیدی در بانک صورت گرفته است، گفت: بانک باید براساس منطق بانکداری مدیریت شود.

وی با توجه به این که مدیریت منابع و مصارف یکی از اصول بانکداری است تصریح کرد: روسای شعب باید روزانه خودشان را در سطح حوزه ارزیابی و مقایسه کنند تا نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنند.

حمید صفای نیکو رئیس اداره امور شعب استان خراسان رضوی نیز در این هم اندیشی حضور داشت و گزارشی از عملکرد و اقدامات مهم و موثر بانک ملی ایران در این استان ارائه کرد.

پرسش و پاسخ مدیران ارشد با همکاران در قالب پنل ارزیابی و عملکرد و بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات کارکنان در خصوص مشکلات جاری و همچنین تبیین انتظارات از مدیران بانک از دیگر بخش های این هم اندیشی بود.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.