توصیه مهم برای خریداران طلا

رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران با تاکید براینکه خریداران طلا به صورت حضوری اقدام به خرید کنند، گفت: طلای آب شده ‌و غیراستاندارد در بازار وجود دارد به همین دلیل مردم پیش از خرید طلا جواز واحد طلافروشی را ببینند.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان؛ به نقل از سایت طلا، نادر بذرافشان اظهارداشت: این حق مشتری است که جواز کسب واحد طلافروشی را ببیند تا نسبت به خرید اطمینان حاصل کند.

وی افزود: واحدی که جواز دارد، دارای هویت صنفی است و اطلاعات آن قابل رصد و پیگیری است.

رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران با بیان اینکه مردم نسبت به خرید طلا به صورت حضوری مراجعه کنند، گفت: طلا جزو فلزات گرانبهاست و خریداران باید از صحت اعتبار و جواز واحد فروشنده طلا مطمئن باشند.

وی اضافه کرد: همچنین خریداران سکه را فقط از سکه فروشی ها خریداری کنند و نسبت به کارت وکیوم شده واحد صنفی وهولوگرام دقت کنند.

بذرافشان عنوان کرد: مشتریان برای خرید طلاهای بالاتر از یک گرم می توانند درخواست فاکتور رسمی کنند و فروشنده باید تقدیم کند.

منبع: اقتصاد آنلاین

سردبیر: مهدی رودگر
خبرنگار: سماء زردشت

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.