توضیح دبیر درباره علت شادی نکردن فرنگی‌کاران روی سکوی جام جهانی

به گزارش اقتصاد جوان ، مراسم تجلیل از ملی پوشان کشتی فرنگی ایران پس از کسب عنوان قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ در آذربایجان در خانه کشتی شهید صدرزاده برگزار شد.

علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی در این مراسم، گفت: در جام جهانی بچه‌های ما کار بزرگی کردند و تیم اول و دوم جهان را که با تیم کامل آمده بودند شکست دادند. در کشتی فرنگی دست داور بیشتر از کشتی آزاد باز است و در یک یا دو کشتی به بچه های ما واقعا ظلم شد. ما حتی می توانستیم ۷ بر ۳ آذربایجان را شکست دادیم اما ناداوری شد.

وی افزود: کشتی فرنگی ما حق ندارد به عقب برگردد و باید محکم به جلو برود. ما در جهانی صربستان هم تیم خوبی داشتیم و بد آوردیم. بچه های ما واقعا با قهرمانی کار بزرگی در جام جهانی انجام دادند. ما اصلا خودمان را برای برد آماده نکرده بودیم و روی کاغذ گفته بودم می‌بازیم اما رنگرز به من گفته بود ترکیه را ۶ بر ۴ و آذربایجان را ۵ بر ۵ می توانیم ببریم اما من باور نکردم. او کارشناس است و به خوبی پیش بینی کرد.

دبیر با اشاره به مباحث مربوط به شادی نکردن تیم کشتی فرنگی ایران بر روی سکوی قهرمانی جام جهانی، گفت: من اصلا در فضای مجازی نیستم. به من می گویند به تو فحش می‌دهند اما من می گویم خدا چه می‌گوید؟ گفتند کشتی گیران روی سکو خوشحالی نکردند. اصلا برای کشتی‌گیر زشت است وقتی دوم می شود بخندد. در صنف لات‌ها هم این کار بد است! وقتی من ۳ نقره دنیا گرفتم تا ۳ یا ۶ ماه با ده من عسل هم نمی توانستند من را بخورند. طرف در فینال باخته چطور می‌تواند بخندد؟ ۵ نفر از بچه های ما در فینال باختند. وقتی بخندند می‌گویند چقدر بی‌غیرت بود. حالا چیزی گیر نمی آورند و این چیزها را بهانه می کنند.

رییس فدراسیون کشتی افزود: فلان خبرنگار در فضای مجازی که به او گفتم تو منافقی آمد این حرف های دروغ را مطرح کرد. اینبار اگر تکرار کند می گویم کجا کتک خورده است. چقدر بدبخت شدیم که یک خبرنگار مجازی که منافق هم است پست می‌گذارد که کشتی‌گیر چه کارهایی کرده است. پاک‌تر و سالم تر از این بچه های فرنگی نداریم. از تک تک آن ها ممنونم.

انتهای پیام

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.