ثبت یک رکورد تازه در خدمات اقساطی دیجی‌پی

به نقل از روابط عمومی دیجی‌پی، ۱۲٬۵۷۴ کاربر در ماه اردیبهشت موفق به دریافت تسهیلات ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومانی از این شرکت شدند و مبلغ کل اعتبار تخصیص داده شده به کاربران بیش از ۳۱۰۰ میلیارد ریال بوده است که این رکورد برای اولین بار از زمان فعالیت لندتکی دیجی‌پی ثبت شده و تقریبا با کل تسهیلات ارائه شده در سال ۹۹ برابری می‌کند. دیجی‌پی در سال ۱۳۹۹ موفق شده بود مبلغ ۳۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به کاربران متقاضی اعطا کند.

از ابتدای سال ۱۴۰۲ و با شروع همکاری دیجی‌پی و بانک تجارت، خدمات اقساطی دیجی‌پی با استقبال گسترده کاربران همراه شد و در ماه فروردین هم مبلغ ۱۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار به کاربران متقاضی اختصاص یافت.

به دنبال آغاز همکاری دیجی‌پی و بانک تجارت، خرید اقساطی از پذیرندگان دیجی‌پی (دیجی‌کالا، سفرمارکت، مادیران، اتاقک و …) با شرایط جدید آغاز و فرصتی فراهم شد تا متقاضیان این تسهیلات بتوانند تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال از فروشگاه‌های پذیرنده اعتبار دیجی‌پی خرید کنند و هزینه آن را به‌صورت اقساطی بپردازند.

در طرح جدید خرید اقساطی دیجی‌پی، متقاضیان با طی مراحل امکان‌سنجی و ثبت‌نام می‌توانند اعتبار مورد نظر خود را با تضمین سفته الکترونیکی یا چک از بانک تجارت دریافت و از میان بیش از ۸ میلیون تنوع کالایی در دیجی‌کالا و دیگر پذیرندگان، اقساطی خرید کنند. همچنین با اضافه شدن پذیرندگانی مانند اتاقک و سفرمارکت این اعتبار علاوه بر خرید کالا برای استفاده از خدمات گردشگری نیز قابل استفاده خواهد بود.

به گفته روابط عمومی دیجی‌پی، با توجه به حجم بالای تقاضای کاربران و استقبال از خدمات اقساطی، نیاز به تامین منابع مالی بیش از همیشه احساس می‌شود و این شرکت آمادگی دارد با بانک‌ها و موسسات مالی که مایل باشند در تامین اعتبار برای کاربران با دیجی‌پی همکاری کنند، وارد مذاکره شود. بر این اساس بانک‌ها و موسسات مالی می‌توانند درخواست خود را به نشانی pr@mydigipay.com ارسال کنند تا مراحل بعدی انجام مذاکرات در کوتاه‌ترین زمان انجام شود.

در وب‌سایت دیجی‌پی، می‌توانید به اطلاعات جامع‌تری درباره نحوه دریافت اعتبار خرید اقساطی و شرایط مورد نیاز برای آن دست پیدا کنید و در اپلیکیشن برای ثبت درخواست این اعتبار اقدام کنید.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.