جزئیات برگزاری پویش ملی «سین هشتم» در دو بخش سفرها و سفره ها

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز فاطمه مکتبی : معاونت پرورشی و فرهنگی، پویش ملی سین هشتم؛ برنامه بهار در بهار (عید باستانی نوروز و ماه مبارک رمضان) در دو بخش سفرها و سفره ها برگزار می شود.

در بخش سفرها، تولید برنامه رادیویی ۲۰ دقیقه ای ویژه کانون های فرهنگی تربیتی با معرفی مراکز تاریخی و دیدنی، معرفی سوغاتی شهر، آداب و رسوم آواها و نواهای محلی؛ سفرنامه و دلنوشته (خاطره نویسی، سفرنامه نویسی) در قالب وورد؛ عکس از سفره هفت سین و سفرهای نوروزی؛ تهیه ویدوئوی ۱۰۰ ثانیه ای از سفرهای نوروزی و در بخش سفره ها لب خوانی خانوادگی قطعه جدید اسما الحسنی؛ نقاشی خانوادگی روی تخم مرغ؛ تهیه عکس از سفره سحر و افطار _ یک روز در مسجد برگزار می شود.

این برنامه از سوی اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان برگزار خواهد شد.

گفتنی است جهت کسب اطلاعات بیشتر لازم است به کانال سین هشتم به آدرس @senehashtom در شبکه شاد مراجعه شود.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.