حرکت انقلابی توییتر در دنیای رمزارزها

توییتر اعلام کرده‌است که این شرکت قصد دارد ویژگی جدیدی به نام «NFT Tweet Tiles» را راه‌اندازی کند.

پس از اینکه ایلان ماسک رسماً توئیتر را تصاحب کرد، تیم توسعه رسانه اجتماعی در توییتی اعلام کرد که این شرکت قصد دارد به زودی قابلیتی به نام NFT Tweet Tiles را به آرامی توسعه دهد.

این قابلیت آثار هنری یک NFT را در یک پنل اختصاصی در داخل یک توییت نمایش می‌دهد و شامل دکمه‌ای است که به کاربران اجازه می‌دهد تا آن را در یک بازار NFT فهرست کنند.

در حال حاضر ان ادغام با بازارهایی از چهار شریک خاص کار می کند: بازار مبتنی بر سولانا Magic Eden، پروتکل چند پلتفرمی بازار توکن های غیرمثلی Rarible، سازنده بلاکچین Flow Dapper Labs، و پلتفرم ورزشی محور Jump.trade. در مجموع، این بازارها چندین شبکه بلاکچین، از جمله اتریوم، سولانا، فلو، پلیگون، تزوس و Immutable X را در بر می گیرند.

توییتر از سال گذشته به سمت دنیای رمزنگاری و بلاک چین حرکت کرده است. در ژانویه ۲۰۲۲، توییتر ابزار تأیید NFT پلتفرم رسانه اجتماعی را راه‌اندازی کرد که به مشترکین پولی توییتر بلو اجازه می‌دهد NFT‌های خود را به‌عنوان تصویر نمایه آپلود کنند.

ابزار احراز هویت و نمایه NFT با کیف پول های Web۳ Metamask، Argent، Coinbase Wallet، Trust Wallet، Ledger Live و Rainbow کار می کند. توییتر تنها شرکت رسانه‌های اجتماعی نیست که با رسانه‌های بلاک چین کار می‌کند، زیرا متا نیز در این دنیا گام برداشته‌است.

گفتنی‌ است که در طول ۱۲ ماه گذشته فروش NFT به طور قابل توجهی کاهش یافته است و آمار ۳۰ روزه نشان می دهد که حجم فروش ۲۲.۰۱٪ کمتر از ماه قبل است.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.