حضور بانک ملی ایران در اولین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش بنیان در صنعت نفت ایران

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، تامین مالی نوآوری و توسعه فناوری در صنعت نفت، بررسی شیوه های همکاری در تامین مالی محصولات شرکت های دانش بنیان در صنعت نفت و بررسی رویکردهای حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی از جمله رویکردهای این بانک برای مشارکت در این نمایشگاه است.

این نمایشگاه با حضور مجموعه های اصلی و فعال در حوزه صنعت نفت از امروز تا 24 آذر ماه سال جاری در پژوهشگاه صنعت نفت در حال برگزاری است و مدیریت نوآوری و توسعه محصولات جدید مورد نیاز صنعت نفت، بررسی آثار اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی فناوری و نقش آن در توسعه پایدار صنعت نفت، دیپلماسی فناوری و نوآوری در صنعت نفت و بررسی نقش اقتصاد، سیاست و بومی گرایی در توسعه شرکت های دانش بنیان در صنعت نفت از جمله محورهای اصلی آن به شمار می روند.

بانک ملی ایران در سالن شماره دو پژوهشگاه صنعت نفت در ضلع غربی ورزشگاه آزادی از ساعت ۹ تا ۱۷ میزبان علاقه مندان به حوزه های تامین مالی، دانش بنیان ها و فعالان صنعت نفت است.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.